Tekniikkakeskustelut > Truma
Varma Truma huoltaja Orimattilassa !
tlaaks27:
Thumbd Thumbd Eipä ONNISTU ei ! ! Thumbd Thumbd
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: tlaaks27 - 23.01.2015 kello on 22:23 --- Thumbd Thumbd Eipä ONNISTU ei ! ! Thumbd Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Mikä vika sinulla on, saattaa jopa onnistua, viasta se riippu.
tlaaks27:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 23.01.2015 kello on 22:47 ---Mikä vika sinulla on, saattaa jopa onnistua, viasta se riippu.
--- Lainaus päättyy ---
Eipä enää mitään vikaa kun kortti on uusi ja Trumalta ainakin sanottiin ettei voi avata ! Vanha kortti heitetty pois ! :)
palokurki:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 22.01.2015 kello on 09:53 ---Truma 6002:sen korjaus kyllä onnistuu ja yleensäkin C-sarjan kortit.
--- Lainaus päättyy ---
Näin aloittelevana karavaanarina olen mielenkiinnolla seurannut truma-keskustelua. Olen yrittänyt löytää muihin hakukriteereihini sopivaa alde - autoa, mutta ei löydy ei. Jos on pakko truma-autoon tyytyä, niin keskustelun perusteella pitäisi löytää auto jossa on C-sarjan Truma esim. C6002. Olenko oikeassa?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 25.01.2015 kello on 12:42 ---Olen yrittänyt löytää muihin hakukriteereihini sopivaa alde - autoa, mutta ei löydy ei. Jos on pakko truma-autoon tyytyä, niin keskustelun perusteella pitäisi löytää auto jossa on C-sarjan Truma esim. C6002. Olenko oikeassa?
--- Lainaus päättyy ---
Miten niin 'tyytyä'?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta