Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

WP 8.1:ssä paljon uudistuksia

<< < (14/23) > >>

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 11.08.2014     kello on 18:10 --- Ja se että NSA tarkistaa ettet ole tallentanut mitään laitonta sinne ;D

--- Lainaus päättyy ---

Arveletko että sinä tai minä olemme niin kiinnostavia NSA:n kannalta? Joillakin on suuret luulot omasta "markkina-arvosta" vakoilun maailmassa...

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 11.08.2014     kello on 18:12 ---Arveletko että sinä tai minä olemme niin kiinnostavia NSA:n kannalta? Joillakin on suuret luulot omasta "markkina-arvosta" vakoilun maailmassa...

--- Lainaus päättyy ---

"Jokaisella on omat salaisuutensa. Haluatko kertoa palkkasi? Pankkitilisi saldon? Henkilötunnuksesi? Salasanasi ja käyttäjätunnuksesi? Luottokorttisi numeron? Seksuaalisuutesi? Aikomuksesi vaihtaa työpaikkaa tai hankkia perheenlisäystä?

Iän myötä salaisuuksien määrä lisääntyy. Kukaan ei selviä elämän tyrskyistä täysin puhtain purjein ja avoimin mielin. Ei ole yhdentekevää, kuka saa salaisuudet haltuunsa tai pystyy päättelemään ne keräämistään tiedoista.

Emme tiedä, mihin suuntaan maailma ja Suomi jatkossa kehittyvät. Vallankumousta tai totalitarismia tuskin tulee, mutta talouden liikkeet voivat olla arvaamattomia. Tiedoilla on se paha puoli, että kun ne kerran on luovutettu, niiden käyttöön ei voi enää itse vaikuttaa."

Catiska:
Jenkit tietää palkkani ja pankkitilini saldon noin suurin piirtein jo nyt ja menen lähiviikkoina ne päivittämään heille suurlähetystöön. Työviisumia varten kun nuo joudun aina määrävälein heille toimittamaan... Muuten en usko NSA:n olevan sen kummoisemmin noista asioista kiinnostunut. Kannattaa myydä koneet pois ja siirtyä itse toimitettavaan kirjepostiin jos nuo alkaa liikaa pelottamaan, minä aion jatkossakin käyttää somea että pilvipalveluita...

K.E.V:
Parempi kuin NSA kattoo, Google vielä myykin ne  :P :P :P

aaoulusta:
8.1 helppoa kuin heinänteko....kiwa kone ja käyttis.. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View