Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
WP 8.1:ssä paljon uudistuksia
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 20.04.2014 kello on 20:04 ---Eli ei tehdä OTAna.
--- Lainaus päättyy ---
eli noitten kahdenmallin WP 7.5 ja 7.8 vuoksi voidaan sanoa ne ei tule otana mihinkään ::)
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 20.04.2014 kello on 20:04 ---
Jaahas, no katsotaanpa.
Kuka toi "vanhat" Lumiat keskusteluun? No, en minä.
Kuka toi Androidin keskusteluun ? No, en minä.
Kuka sotki Symbianin keskusteluun? No, en minä.
Kuka pyysi jopa kahteen kertaan että pysyttäisiin aiheessa ja asialinjalla? No, minä.
--- Lainaus päättyy ---
No en minä ainakaan
Joku tuntematon siellä alkoi vihjailla. Joku yleisti kaikki "noksut" samaan nippuun . Joku tuntematon kertoi ettei "noksuihin" tule OTAna päivityksiä.
Tuntuu vaan ihmeelliseltä että tämä on ainoa tuntemani foorumi missä ylläpitäjä möykkää joka topickissa,
haukkuen kaikkea muita laitteita ja käyttöjärjestelmiä, kuin hänellä itsellä on käytössä.
Tuolle naureskeli joku toinenkin ihan muun informaatiokanavan kautta ollessamme yhteydessä muuten. :-X
Eikös ole ollut puhe että tekniikkaosiot saavat olla rauhassa kilpailusta eri merkkien kesken, en tiedä mitenpaljon se oli pois kuukausipalkasta ?
Onneksi tietää ettei tartte mainita mitään informatiivista enää asioista mistä jotain tietää.
aaoulusta:
Oisko kahavi tauko!
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 20.04.2014 kello on 20:43 ---eli noitten kahdenmallin WP 7.5 ja 7.8 vuoksi voidaan sanoa ne ei tule otana mihinkään
--- Lainaus päättyy ---
Ainakin Androidiin tulee OTAna
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 20.04.2014 kello on 20:43 ---No en minä ainakaan
Joku tuntematon siellä alkoi vihjailla. Joku yleisti kaikki "noksut" samaan nippuun . Joku tuntematon kertoi ettei "noksuihin" tule OTAna päivityksiä.
Tuntuu vaan ihmeelliseltä että tämä on ainoa tuntemani foorumi missä ylläpitäjä möykkää joka topickissa,
haukkuen kaikkea muita laitteita ja käyttöjärjestelmiä, kuin hänellä itsellä on käytössä.
--- Lainaus päättyy ---
No, jos katsotaan noita aiempia viestejä, niin huomataan:
Tervo toi vanhemmat Lumiat keskusteluun
Jushi69 toi Linuxin keskusteluun
Kahtaenvaihda toi Androidin keskusteluun
Kahtaenvaihda toi Symbianin keskusteluun
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 20.04.2014 kello on 20:43 ---Tuolle naureskeli joku toinenkin ihan muun informaatiokanavan kautta ollessamme yhteydessä muuten. :-X
Eikös ole ollut puhe että tekniikkaosiot saavat olla rauhassa kilpailusta eri merkkien kesken, en tiedä mitenpaljon se oli pois kuukausipalkasta ?
Onneksi tietää ettei tartte mainita mitään informatiivista enää asioista mistä jotain tietää.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, joillekin kaupallinen tarkoitus on tärkeää, toisin kun allekirjoittaneelle jolla ei ole mitään kytköksiä valmistajiin. Tai yleensäkään mihinkään kaupallisuuteen.
seppoko:
Lopettakaa s****na se vertailu eri käyttiksien välillä. Tämä on edelleen WP-otsikon alla. Mitä hyötyä minulle Lumian käyttäjänä tästä riitelystä. Ei mitään.
Please, lopettakaa vertailut. Pysykää Noksuissa.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 20.04.2014 kello on 21:42 ---Please, lopettakaa vertailut. Pysykää Noksuissa.
--- Lainaus päättyy ---
Aihe koskee Windowsia, ei Nokiaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta