Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

oletko sinä näiden lotto- onnekkaiden joukossa ?

(1/3) > >>

sipu:
Veikkauksen tuore selvitys paljastaa, minkä tähtimerkin edustajilla on Suomen paras lotto-onni.

Veikkaus päätti heittäytyä viihteelliseksi ja selvittää onnekkaimman horoskooppimerkin loton suhteen.

Erot horoskooppien lotto-onnekkuuden suhteen ovat pieniä. Tilastot kuitenkin paljastavat, että viime vuonna vesimiehet olivat onnekkaimpia lottoajia. Kakkoseksi kiilaavat kauriit ja kolmannen sijan saavuttavat skorpionit.

Vesimiesten lottoamisonni jakautui tasaisesti koko vuodelle. Etenkin rapuja ja kaksosia tähdet suosivat alkuvuodesta, loppuvuodesta taas onnekkaimpia näyttäisivät olevan kauriit, leijonat ja neitsyet. Skorpioneja, vaakoja ja kaloja onni suosi vuoden toisella neljänneksellä, ja kolmannella neljänneksellä taas härät, kalat, kauriit ja skorpionit napsivat voittoja.

Tilastot on laskettu ottamalla huomioon Veikkauksen rekisteröityneiden asiakkaiden määrä kyseisessä horoskooppimerkissä ja suhteuttamalla sitten luku tämän horoskooppimerkin voittajien määrään. Tilastoissa on tarkasteltu kaiken kokoisia lottovoittoja viime vuodelta. Veikkauksella on noin 1,2 miljoonaa tunnistautunutta asiakasta. Määrään lasketaan mukaan sekä veikkaus.fi:ssä pelaavat että Veikkaus-korttia käyttävät.

Lauantaina on jaossa loton ennätyspotti 7,5 miljoonaa euroa



MÄÄ tairan lopettaa plottoamisen tykkänäs , kun en ole lainkaan noidenkaan onnekkaiden joukos .. no eipä silti en ol plottovoittojakaan saanut ... mut jos nyt sit toi 7.5 miljoonan pläjäys löytäis tililleni ... pitäkää peukkui pystys .. lupaan tarjota kakkukaffeet kera cocnackin... no-oooo lisääkin herkkuja sit tarjoutuu kaikkille niille , jotka pitää peukkuja minulle  ;D ;D ;D

tapani pokkinen:
Täältä saat minun Löttötuurini omaan käyttöösi ;D En nimittäin ole koskaan Lötönnyt ja tuskin tulen Löttöämäänkään.
Ja toisaalta ihan hirvittää jo ajatus minkälaiseen rumbaan se raukka joutuu joka tuollaisen 7,5 miljuunan potin yksinänsä voittaa. Mutta, mutta, ei taida olla montakaan rahan voittanutta. Pienet rahat = pienet huolet ;)

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 25.03.2011     kello on 12:25 ---Täältä saat minun Löttötuurini omaan käyttöösi ;D En nimittäin ole koskaan Lötönnyt ja tuskin tulen Löttöämäänkään.
Ja toisaalta ihan hirvittää jo ajatus minkälaiseen rumbaan se raukka joutuu joka tuollaisen 7,5 miljuunan potin yksinänsä voittaa. Mutta, mutta, ei taida olla montakaan rahan voittanutta. Pienet rahat = pienet huolet ;)

--- Lainaus päättyy ---

joo näin se on , mut serkun vaimon veli voiti kauan sit täysosuman ja oli alus aika härdelliin ... liekö nyt kenenkään edes niiden sukulaisten muistavan ... tai sit ovat jo osuutensa saaneet siit plottovoitost ...niin nyt on rauhalista hänen olonsa siltä sarkaa   ;D ;D ;D

Ossi66:
Olin mukana tilastossa ja ihan siten kuin olivat asian tulkinneet - olin loppuvuoden voittajia ;)

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 25.03.2011     kello on 13:15 ---Olin mukana tilastossa ja ihan siten kuin olivat asian tulkinneet - olin loppuvuoden voittajia ;)



--- Lainaus päättyy ---

jebouu .. nyt sit ootellaan kakkuu ja kaffeet kera cocnakin vaii ??  :D :D :D :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View