rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Matkaajan live-seuranta  (Luettu 2371 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Matkaajan live-seuranta
« : 17.04.2014 kello on 23:21 »
Kattelin Kaarinan olevan kirjautuneena ja tiedän olevan matkalla.  Missä menet ja mitä juuri nyt!

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:20.04.2025 kello on 23:13
Vs: Matkaajan live-seuranta
« Vastaus #1 : 18.04.2014 kello on 00:03 »
Hahaa, mä olen kirjautuneena aina, kun en jaksa edestakaisin venkslata, mutta sattumoisin olen nyt täällä täällä, ja todellisuudessa Ruotsissa 180km Tukholmasta etelään, 24h huoltiksen viihtyisällä levähdysalueella, lokeroita kallion kupeessa jokaiselle yksikölle.ja yksi naapurikin on.petasin sängyt, Hannu laittoi korokepalan oikean eturankaan alle ja nyt Hilla saa ruoan, sitten juotuamme kupposet tuoreella inkiväärillä maustettua teetä (flunssan karkottamiseen), rupeamme makeille yöunille nukuttuamme ivime yönä 2,5 tuntia, ja keikuttuamme päivän Turun ja Tukholman välisessä aallokossa, syöden hyvin, nukkuen ja töitä tehden sekä minä kirjoittaen.

Euforinen väsymys ja hyvä olo laivalle ehtimisestä, reissuun lähdöstä uhkaa nyt vaihtua herkästi ärtymykseksi kun esim kaksi lamppua ei pala, ja minä olen hyvää valaistusta kaipaava ihminen :)

Muuten hyvä fiilis, ihan akäydä tänne nukkumaan, ja ajaa huomenna Saksaan. Äsken satoi, ja nyt ulkona on hyvä keväinen tuoksu, minkä sade on asvaltista ja nurmikosta irrottanut.

Kauniita unia kaikille! Kyllä puskassa on hyvä olla! :)

t.Kaarina, Hannu ja Hilla-koira

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:03
Vs: Matkaajan live-seuranta
« Vastaus #2 : 18.04.2014 kello on 08:37 »
"...minä olen hyvää valaistusta kaipaava ihminen"

Voin vakuuttaa että niin me "aikuiset" kaikki jos jotakin aiomme tehdä ja nähdä. Fiilistelyt sitten erikseen  ;)

Hyvää ja turvallista matkaa!!!