Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Sisäpintojen maalaaminen

<< < (4/5) > >>

Tomppeli:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 18.05.2014     kello on 09:00 ---Samaa minäkin käytin !

--- Lainaus päättyy ---

Kauanko Perho-ukolla on remonttiässät ollu seinissä? Jos on ollu useemman vuoden niin sitten laitan itekki ässät seinille.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Tomppeli - 19.05.2014     kello on 14:34 ---Kauanko Perho-ukolla on remonttiässät ollu seinissä? Jos on ollu useemman vuoden niin sitten laitan itekki ässät seinille.

--- Lainaus päättyy ---
Viisi vuotta,hyvin toimii !

Juriihi:
Tikkurilan luja-pintamaalia. Sitä laitoimme vaunuumme niin vanhoille muovitapetti- sekä uusituille lasikuitutapetuidui lle pinnoille ja samaa pistettiin ihan puupinnoilloille myöskin. Saa nähdä sitten onko miten toimivaa aikainsaatossa...

http://www.tikkurila.fi/ammattilaiset/turvallisuus/turvallisuutta_lisaavat_tuotteet/luja-pintamaali

harkonen:
Nonni, tämmöne siitä veskistä nyt sitte tuli! Itse olen melkolailla tyytyväinen, oli se semmonen pommi ennen tätä tuunausta. :) Eli seinien maalaus, sitten kaappi ja käsienpesutaso helkuttiin, ja tuolla toisessa ketjussa aiemmin vilautinkin tuota salaattikulhosta tehtyä käsienpesuallasta. :) Ja tietty uus hana viallisen tilalle. Tuo seinäkaappi on ikeasta.



honkte:

--- Lainaus käyttäjältä: harkonen - 22.05.2014     kello on 22:05 ---Nonni, tämmöne siitä veskistä nyt sitte tuli! Itse olen melkolailla tyytyväinen, oli se semmonen pommi ennen tätä tuunausta. :) Eli seinien maalaus, sitten kaappi ja käsienpesutaso helkuttiin, ja tuolla toisessa ketjussa aiemmin vilautinkin tuota salaattikulhosta tehtyä käsienpesuallasta. :) Ja tietty uus hana viallisen tilalle. Tuo seinäkaappi on ikeasta.


(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Hyvän näköistä jäkeä Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View