Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
salkkuagre
jude-75:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 16.04.2014 kello on 18:16 ---Meinasin kans tänään koppasta tommosen matkaan honkkarista,450e, mut totesin et rahnat ei riittäny kun loppukuukin täytyy elää >:(
Toi kipor on kait paras noista halvemmista malleista-eikä ne haise ja laittaa jätesäkkiin ja säkki solmuun!
Noi on niin kätsyn kokoisia.
Mulla sellainen isompi kinkki vehje mut niissä rikkoo selkänsä tai saa tyrän kun niitä vääntää....
Mä hommaan kans tollasen kesällä,niin on puskaankin sähköä!
--- Lainaus päättyy ---
Tuohan kuulostaa ihan kohtuuhintaiselta honkkarissa..minä maksoin tuosta 479ekee oulun kärkkäisellä.
Myyjä kehu tuota kiporia varmimmaksi kiinalaiseksi ja siihen kuulemma löytyy huolto ja osiakin saapi.tuohan on täys hondan kopio,on se vaan erehyttävän paljo saman näköinen kun kopan aukasee.. ;D
retkeilijä:
Vain kuorsaajat voivat vilpittömästi sanoa, ettei melu häiritse ;D
Kyllä kuuluu vaunuun sisälle kaukaakin. Suosittelen 50m:n sähköroikkaa 8)
relluttelija:
Samanlainen kipori on kans hommattuna ja kokeilematta uskallan väittää että kun kipon pistää auton taakse hurraamaan niin vaunussa tenavien meteli peittää äänen. Eihän sitä yöllä tarvii päällä pitää.
jude-75:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 16.04.2014 kello on 21:16 ---Vain kuorsaajat voivat vilpittömästi sanoa, ettei melu häiritse ;D
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Kyllä kuuluu vaunuun sisälle kaukaakin. Suosittelen 50m:n sähköroikkaa 8)
--- Lainaus päättyy ---
Mistäs löysit tämmösen ilimotuksen?
Mulle ne ei antaneet kui vuoden takuun.
Ja öljysuositus oli minun koneen huoltokirjassa sae10-30 tai 15-40
Ja 12v.se pitäs antaa 8ah.
Sinälläähän nuilla ilmotus poikkeavuuksilla ei oo käytännössä mitää merkitystä mut silti se on jännä ett erilaisia teknisiä tietoja löytyy.. ;D
AnneN:
Menee hiukan OT:ksi mutta en löytänyt sopivampaa aihetta. Kun käyttää agrea- näkyykö silloun esim TV? Kun antenni ja TV tarvii normisti sähköä. Agregaatti ostettu, ei vielä kertaakaan ollut käytössä. Kyselee tumpelo ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta