Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Utö

<< < (6/7) > >>

Kaija:
Mutta me nyt ehdotetaan, että jos vaikka syksyllä mentäis Utöseen yhdessä ja jaettais majoituskulut?
 :)

migel:
Eiks siel ny jumankekka voi telttailla? Ilmainen paatti ja ilmainen yöpyminen!

Siinä on jenkaa ja taikaa kuunnella livenä Utön kuiskailua tai mylvintää.......

Tietty noi hotelliaamiaiset passaa ornito-lokeille! :D Aamiaspukukoodi. Fjällrävenin vihreä kahiseva ja vaellusbootsit. Hah haa,-sorry mun mielikuvitus on niin vilkas.

Jurmo-Utö kokemus kuuluu vähän niinkuin niihin ikimuistoisiin paikkoihin,,,kannatta ehdottomasti käydä jos siihen kerta mahkuja on ja niin erillainen kohde tässä meidän äiti-suomessa....

Ite oon kolunnut purkkarilla niitä maisemia. Sinne vaan! Ja teltalla :D   t migel

aaoulusta:
Migelin kanssa samoilla aatoksilla!  vaihtelu virkistää ja nostalgialla nostetta...suositte len  telttailua...

vippe:
Punkkiaika on heti ku on lumet sulanut...raportoit u ainakin Kemiöstä punkkitartuntaa koiralla. Joten ne pannat on hyvä jo laittaa..

MatsOnni:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 17.04.2014     kello on 04:34 ---Eiks siel ny jumankekka voi telttailla? Ilmainen paatti ja ilmainen yöpyminen!

Siinä on jenkaa ja taikaa kuunnella livenä Utön kuiskailua tai mylvintää.......

Tietty noi hotelliaamiaiset passaa ornito-lokeille! :D Aamiaspukukoodi. Fjällrävenin vihreä kahiseva ja vaellusbootsit. Hah haa,-sorry mun mielikuvitus on niin vilkas.

Jurmo-Utö kokemus kuuluu vähän niinkuin niihin ikimuistoisiin paikkoihin,,,kannatta ehdottomasti käydä jos siihen kerta mahkuja on ja niin erillainen kohde tässä meidän äiti-suomessa....

Ite oon kolunnut purkkarilla niitä maisemia. Sinne vaan! Ja teltalla :D   t migel

--- Lainaus päättyy ---

Telttailu voi olla oikeinkin mukavaa, ei siinä mittää, mutta tähän aikaan vuotta Utössä teltassa useampi yö. Se on kyllä "no thank you". Johonkin se mukavuus raja pitää vetää. Ja ornitologia mussa on saman verran kuin meidän Siirissä 3v, joka sanoo kaikkia lintuja tiltulkuiksi. Eikä oo Fjällreveniä, mutta lämpimästi oon oppinut pukeutumaan.

Nimimerkillä "tänäänkin klo 5.30 merenrannassa palelemassa"  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View