Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kiertolaisyhteensopivat ammatit

<< < (2/6) > >>

Jepukka:
Asiantuntija tehtävät, konsultin hommat. Onhan näitä. Joskus kuulin jostain puukkojen/saksien ammattiteroittajast a mikä kiertää parturikampaamoja, on kuulemma vielä todella pätevä.

harkonen:
Noniin, hienoja ehdotuksia onkin tullut jo, pitää pistää korvan taakse tulevaisuutta varten. :)

Apropoo... mitenkäs, jos jotain tuollaista palvelua tarjoaisi, sanotaan vaikkapa pienimuotoista studiokuvausta omassa etuteltassa, leirintäalueella... Mahtaako tämmönen kaupallinen toiminta olla kiellettyä leirintäalueella?

teebasso:
Ensimmäiseksi tuli mieleen että rajalliset ne ammatit olisivatten. Tarkemmin ajatellen onhan noita mahdollisuuksia. Monet käsityö ammatit. Graafikot ,kirjailijat yms kotona työskentelevät. Työt joita voi tehdä paikkaa vaihtamatta ei aiheuttaisi turhaa stressiä. Välillä paiskis leipätyön kimpussa ja kun kyllästyttäis hyppäis veneeseen ja noukkis muutaman kalan iltaruokaa varten.  Hei, tämähän on jo mun elämää !
Paitsi että olen jo eläkkeellä. Puuhastelen vain tarpeellisia ja "terapeuttisia" hommia.

harkonen:

--- Lainaus käyttäjältä: teebasso - 15.04.2014     kello on 10:53 ---Ensimmäiseksi tuli mieleen että rajalliset ne ammatit olisivatten. Tarkemmin ajatellen onhan noita mahdollisuuksia. Monet käsityö ammatit. Graafikot ,kirjailijat yms kotona työskentelevät. Työt joita voi tehdä paikkaa vaihtamatta ei aiheuttaisi turhaa stressiä. Välillä paiskis leipätyön kimpussa ja kun kyllästyttäis hyppäis veneeseen ja noukkis muutaman kalan iltaruokaa varten.  Hei, tämähän on jo mun elämää !
Paitsi että olen jo eläkkeellä. Puuhastelen vain tarpeellisia ja "terapeuttisia" hommia.

--- Lainaus päättyy ---

Kuulostaa hyvältä! Saanko kysyä mikä (näistä?) oli leipätyösi ennen eläkepäiviä? :)

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: harkonen - 15.04.2014     kello on 10:53 ---Noniin, hienoja ehdotuksia onkin tullut jo, pitää pistää korvan taakse tulevaisuutta varten. :)

Apropoo... mitenkäs, jos jotain tuollaista palvelua tarjoaisi, sanotaan vaikkapa pienimuotoista studiokuvausta omassa etuteltassa, leirintäalueella... Mahtaako tämmönen kaupallinen toiminta olla kiellettyä leirintäalueella?

--- Lainaus päättyy ---

tuota laillisuutta kannattaa kysyä leiripaikalta
ja toki pitää kuitti kirjottaa
nythän tuli uusi laki
että kuitti mukaan joka myyntiin ja palveluun  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View