Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kiertolaisyhteensopivat ammatit

<< < (4/6) > >>

Aakku:
Kierteleviä torimyyjiä on paljon. Erityisesti kirpputori- ja rompemyyjiä. Nukkuvat siellä matkakulkimissaan.
Mites olis sirkustaiteilija?

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: teebasso - 15.04.2014     kello on 16:03 ---Noita reppumiehiä leirintäalueilla paljonkin asusteli. Pakosta kun vaihtoehdot vähissä. Kaukana karavaanariudesta. Ei kaksista elämää noin yleisesti. Jotkut tietysti nauttivat kun pääsivät hellapoliisia karkuun ja viettämään "villiä" elämää.

--- Lainaus päättyy ---
juu on monellaisia reppumiehiä.. mä tykkään niist hommist ja piän itteeni myös karavaanarina, joten monet palstalaisetki on nähneet mun kulkimen milloin milläki kyläll tai sen vieress parkiss..

Haapaniemen Paroni:
Rekka kuski ;) :D Kiertelee jo valmiiksi ympäri suomea,ja siihen sopiva myynti artikkeli rinalle :D

Kaija:
Harmi, kun mä en osaa virkata pitsiliinoja. Hevosista kyllä ymmärtäisin sen verran, että niitä voisin kaupata.
Niin ja Hortto Kaalon laulutkin osaan melkein ulkoa!  :)
(Toivottavasti kukaan ei ota tätä rasistisena kannanottona)

Lerssinen:
Enpä ihan kerenny mainita tuota rekkakuskia.. Viime kesän ja syksyn ajelin yövuoroa missä tuuri vaihtui aina samalla terminaalilla.. 11~15 tunnin huki eli "tappipäivä" ja kotia muutamaksi tunniksi nukkuun sekä taas uudestaaaaaannn.... 5 päivää viikossa ja digikortit punaisella  :D

Ihan sama olis ollu asua siinä terminaalin pihassa asuntoautossa, olis enempi kerenny nukkua ku kotimatkaan meni reilu tunti kahteen suuntaan..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View