rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Vaunun huolto  (Luettu 4276 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:48
Vs: Vaunun huolto
« Vastaus #15 : 26.04.2014 kello on 00:35 »
En minä tuon kummemmin morkkaa kyseistä puljua, jos minä paskaisissa verkkareissa ja romulla mersulla en saa palvelua niin ei se tarkoita etteikö joku muu saisi  ;D
Kummastelin vain vastaanottoa, kai niillä menee niin hyvin että on vara valita asiakkaansa  ^-^

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:58
Vs: Vaunun huolto
« Vastaus #16 : 26.04.2014 kello on 12:07 »
Jaa ne sitte kumminki testaa ne kaasut siellä ?

Eilen kävin elämäni ensimmäistä kertaa vii-maa karvanaamilla ja varmaan viimeistäkin..

Tuntui että "ei me enää tehdä noita koeponnistuksia" ja ei oikein keretäkkään kun on jonot syksyyn asti. Tuli rivien välistä ja keskeltä selväksi että painu sen romus kans kuuseen täältä pihasta  :D No, käydään rahtikaverilla siinä pienemmällä pajalla Haapavesitien varressa  Thumb

Anteeksi öfftopik..

Suotakoon ;D  Liittyyhän tuo kiinteästi aloitukseen ;)

Olin sopinut mittauksen etukäteen, mutta kiirettä oli kun paineet ei pysynytkään Hannu antoi Isokosken Pasin kortin.  Nyt on Isokoskelle sovittu korjaus ensiviikolle.

Hyvin nuot on Viitamaalla aina palvelleet, vaikka me ei ole vielä koskaan päästy huoltoja, takuukorjauksia ja varaosia isompiin kauppoihin ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:58
Vs: Vaunun huolto
« Vastaus #17 : 29.04.2014 kello on 19:20 »
Noniin, nyt on Detskukin taas reissukunnossa ;D
Kävin tänään Caravan huolto PMI:llä tarkastuttamassa kaasupuolen - kupariputkien T-liitoksessa oli mutteri löysällä, josta paine karkasi.

Kiitoksia Isokosken Pasille hyvästä palvelusta - tiedänpä taas kuka auttaa kun tartteen vaunulle huoltoa ;)

Sattumoisin samalla pihalla oli edellisenä asiakkaana eräs nimeltämainitsemato n Rullamersu ;D
Oli muuten tilava peli asuntoautoksi ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:48
Vs: Vaunun huolto
« Vastaus #18 : 29.04.2014 kello on 20:12 »
No mitenkäs se sattuikin  :P