Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Odotin kalliimpaa (lauttahinnat)
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 15.04.2014 kello on 10:33 ---Nordic Ferry Centeristä puhelintilaus. Neitonen halusi tarkistaa mikä on edullisin ja soitti takaisin. Liput ovat ns. peruuttamattomia/ei muuttokelpoisia.
--- Lainaus päättyy ---
Heitin NFC:tä s-postistilla (tai siis karavaanari@matkapaikka.fi) - NFC vastas.. mutta on 50€ kalliimpi (meidän kombinaatiolla) mitä EARLY-koodilla (netissä tai Finnlinesin puh. myynnissä), mutta saa peruutus/muutosmahdollisuuden, eikä ennakkomaksua..
Hauho:
Turhaa minun arvioida hintaa kun en tiedä kombinaatiotasi. Olisin minäkin voinut maksaa tuon 50 jos olisin saanut peruutus/vaihtomahdollisuuden.
Maksuajankohdalle en paljon pane arvoa jos esim. käyttämätöntä matkalippua voi hyödyntää myöhemmin.
aaoulusta:
Grommina ja Bommina pääse laivaan kuin laivaan ihan ilimaseksi.. no pikkasen maksaa 8)
Jeppe:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 14.04.2014 kello on 19:53 ---Tilasin tänään meno-paluun Naantali-Kappelskär-Naantali meno 3.6. paluu 16.6. 2 aik+lapsi 9v+auto alle 8 m+hytti A3. Kokonaishinta oli 280,80.
Hinnassa oli ennakkotilausalennu s 20 % kaikesta. Voitti SFC:n ./. 10 % alennuksen.
--- Lainaus päättyy ---
Samoihin aikoihin 13m vaunuyhdistelmä +2 aik,hytti molempiin suuntiin, menopaluu hintaan 392e.Ei paha ;)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: 143688-0 - 15.04.2014 kello on 18:44 ---Tässäpä eräs karavaanari "Hauho" haukkuu nyt väärää puuta, Finnlines EI lastaa yhtäkään autoa laivoihin, vaan Helsingissä SATAMAN ahtaajat, TRAVEMUMDESSA LHG lubeck. Heille voi valittaa toimimattomista asioista, en kylläkään suosittele, sillä sitten vasta alkaa odotus.
Jaa mistäkö tiedän, ????
--- Lainaus päättyy ---
Tiedustelin pojaltani, joka on koulutukseltaan merikapteeni, kuka määrää lastauksesta.
Vastaus:
" Kyllä se on laivan väki joka määrää miten laiva lastataan. Ihan jo turvallisuuden takia."
Työn suorittaa paikalliset ahtaajat laivan väen ohjauksessa. Tällaisena minäkin olen ollut havaitsevinani, kun olen katsellut työntekijöiden asuja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta