Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Ensimmäistä kertaa vaunun pesuun - mitkä pesuaineet hyviä?
Rauno:
Olen tilannu tuolta nyt pariin otteeseen www.ebay.de/itm/200388623443 tuota collinitea ja olen ollu tyytyväinen.
Aikas helppovaha työstää vaikka on kiinteässä muodossa ja hyvin tuntuu pysyvän.
Mazza:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 4.05.2014 kello on 09:30 ---Kertokaapa tyhmälle millä te mittaatte tai mistä te tiedätte,minkä aikaa joku vaha pysyy jossakin pinnassa?
--- Lainaus päättyy ---
Tässäpä videokuvaa omista vahatesteistä. Vasemmalla Simoniz Original Wax, oikealla Korrek Kestovaha. Vahauksesta kolme kuukautta, Simoniz on täysin uudenveroinen mutta Korrek on poistunut jo lähes kokonaan.
http://www.youtube.com/watch?v=9-UNG3JSmh8
Edit: lisäksi lika tarttuu vahattomaan pintaan ihan eri tavalla kuin vahattuun. Hyvässä vahassa olevalle pinnalle riittää hyvä esipesuaine ja huuhtelu painepesurilla (tai matkailukulkineen tapauksessa kevyt harjaus ja huuhtelu letkulla).
mjo33400:
Minä olen käyttänyt tuollaista vahaa tahrojen poistoon ja hyvin on lähtenyt. Suihkuttaa tahran päälle ja antaa hetken vaikuttaa ennenkuin hankaa pois.
tahko:
Voisko joku kertoa miksi juuri nyt pitää varoa silikonia sisältäviä vahatuotteita. Eli mitä haittoja siitä erityisesti nyt on ruvennut ilmenemään.
TonyN:
Ei siitä mitään haittaa ole, jotkin vahat vaan sisältää silikonia ja toiset eivät. Ammattilaiset yrittävät karttaa näitä silikoni vahoja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta