Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kodin suojaaminen reissun aikana?

<< < (3/4) > >>

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: Jukkapoika - 14.04.2014     kello on 10:52 ---Vakuutukset kuntoon ja  vakuutusyhtiön hyväksymät hälytyslaitteet niin vak.maksut ja omavastuut alenee/ poistuu ja jos on ( mulla ei ole  :P ) arvotavaroita niin ne varmaan talteen.

Ei tartte huolehtia turhia!

--- Lainaus päättyy ---

Se on muuten aika naurettava se vakuutusmaksun alennus. Kysyttiin sitä tässä taannoin. Esim. pelkkä tallentava videokamera ei vielä tiputa maksua mihinkään, vartiointiliikkeen käyminen pihassa sen lisäksi antain vakuutusmaksuun -10%.

Ja meillä kans toimii osittain toi naapurin valvova silmä ja sit esim kun hiihtoloma oltiin pois, niin mun sisko asui täällä sen aikaa.

Hauho:
Tuossa naapurilähiössä oli yön aikana (viime kesänä) menty sisään noin kymmeneen omakotitaloon.  Ei kuitenkaan yhteenkään jossa oli Securitasin tarrat esillä.  Miksiköhän? 
Itselläni ollut jo Securitas 5-6 vuotta, halpa hinta murto/muusta tiedosta kun ei ole enää laitemaksuja (ostettu omaksi). 
Kerran outo hälytys autotallista, ei selvinnyt syytä eikä mitään ollut kadonnut vaikka olisi ollut sellaista tavaraa jonka olisi luullut kelpaavan varkaille.  Lisäksi 2-3 kertaa itseaiheutettu hälytys eli menin itse autotallirakennukse en sen jälkeen kun olin kytkenyt hälyn päälle.  Soitto tuli joka kerta alle minuutissa Securitasista - kannattaako mennä katsomaan?
Kerran tuli hälytys ja soitto Securitasista johon vastasin että avaan tästä edes takkapellin kun sytytän takan.

Ossi66:
Tuossahan ne meidän konstit tuli.
Naapurit tietää aina milloin ei olla kotona, tyhjentää postit ja kastelee kukkasia.
Reissuvehkeistä ei saa osoitetietoja ;)

arska100:
Meillä Verisure ja naapurit..

honkte:
Huomenna on postissa laitteet! Saa nähdä millaiset on asentaa ja miten nuo saa toimimaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View