Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kuski ja kartturi
aaoulusta:
Tarpeita on joka Lähtöön... vai oliko se reissuun 8) ;)
Onneva:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 13.04.2014 kello on 22:08 ---Kyllä kannattaa. Aina tuolloin tällöin tarvitaan "rouva routa ajamaan porsas kotiin". ;)
--- Lainaus päättyy ---
ja voihan se euroopan pahin vatsatauti tai muu kulkutauti iskeä kun pitäs satamaan ehtiä.
Vitsit on molemmilla vähissä jos kakkoskuskia ole perehdytetty ennen tositilannetta ja vielä olis muutama satakilometria ehtimistä.
kimi:
Meillä nuo ajovuorot on lähinnä autokohtaisia, minä ajan hlöautoa ja asautoa, vaimo pakulla. Tuo nykyinen hlöauto on ollut perheessä runsaat kaksi vuotta ja yli 50 000km, just eilen totesimme että, vaimo on ajanut sillä kahdesti ja yhteensä alle 50km.
Sujuvasti vaimo kyllä ajaa autoa kun autoa, kortissa hänellä ABCE, tosin kuorma-autoa oli ajanut edellisen kerran insissä kun aloitti yhdistelmäkoulun ja sen inssin jälkeen ei kumpiakaan ole ajanut.
Aakku:
Mää saan ajaa sillä, mikä sattuu pihaan jäämään.... ;)
Molemmille tulee n. 35 tuhatta vuodessa ajoa omilla autoilla. Mulle sitten työajot päälle.
88k5:
Kyllä molemmista puoliskoista on hyvä olla rattiin - varsinki, jos kaukana kotoa ollaan. Mitä lie toiselle saattaa sattua..
Aina säännöllisesti olen pyytänyt/antanut ajaa m-autoa. Eräskin työpäivän päätteeksi tehty (+ed. yön valvomista) reilun 400km ajo alkoi sillä, että vaimo ajoi puolet, niin minä menin kerrossängyn alapunkkaan nukkumaan - hyvin nukutti 200km ;D ..jaksoin sitten ajaa oman osuuden.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta