Tekniikkakeskustelut > Primus
Aquaflex kaasupuoli ei toimi
jva61:
Sammuu ohjauspaneelilla kun pudottaa lämpöjä eikä mene sillon häiriölle. Itse mietin meneekö sammutus muutoin ylilämpösuojan kautta ja siksi tekee häiriön?
sähköllä se toimii moitteettomasti joten vika on kaasupuolessa
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 22.09.2014 kello on 23:14 ---Sammuu ohjauspaneelilla kun pudottaa lämpöjä eikä mene sillon häiriölle. Itse mietin meneekö sammutus muutoin ylilämpösuojan kautta ja siksi tekee häiriön?
sähköllä se toimii moitteettomasti joten vika on kaasupuolessa
--- Lainaus päättyy ---
Mikä tilanne on tässä aiheessa? Selvisikö vika?
jva61:
Ei tähän mitään älyllistä syytä koskaan löytyny, viat poistui kun korjasin rikkinäisen palopesän (mjoon vinkistä) Rosteriverkkoa muuten löytyy astianpesukoneen sihtiverkosta, mullaki oottaa varastossa kun tein rikkoontuneet verkot kaiuttimen suojaverkosta se on alumiinia
Kohta vuoden ne on kestäneet kohtuullisen aktiivista käyttöä, saa nähdä kauanko vielä
Testasin magneetilla käyttämäni verkon, magneetti tarttuu siihen eli ilmeisesti se ei olekkaan alumiinia vaan jotakin muuta ::)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 31.03.2016 kello on 11:40 ---Ei tähän mitään älyllistä syytä koskaan löytyny, viat poistui kun korjasin rikkinäisen palopesän (mjoon vinkistä) Rosteriverkkoa muuten löytyy astianpesukoneen sihtiverkosta, mullaki oottaa varastossa kun tein rikkoontuneet verkot kaiuttimen suojaverkosta se on alumiinia
Kohta vuoden ne on kestäneet kohtuullisen aktiivista käyttöä, saa nähdä kauanko vielä
Testasin magneetilla käyttämäni verkon, magneetti tarttuu siihen eli ilmeisesti se ei olekkaan alumiinia vaan jotakin muuta ::)
--- Lainaus päättyy ---
Kaijutin ja puhaltimen sormi/ pölysuoja on rautapeltiä ja kestää ne siellä kun ovat polttomaalattua tai jokin hopeinen sinkkikäsittely. Palopesä oli siis murusina?
jva61:
Joo,,olikohan niin että päällimmäinen ja sitä seuraava reikälevy rikki, ne tein uudet ja senjälkeen poltin on toiminu ilman ainoatakaan häiriöä, no kerran on syttyny punanen valo vaan sillonki oli kaasu loppunu ;D
Suuri kiitos vinkistä, en olis itse tajunnu Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta