Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut Dorotea 11 Jan 2011
  • Mulla on tökkinyt infon sivut nyt muutaman päivän. Ei tahdo kunnolla aueta, ilmoittaa vaan sivun lataamisvirhe. Muut sivut aukeavat normaalisti.

    Onko muilla ollut havaittavissa samaa ongelmaa?
  • #2 kirjoittanut Amigo 11 Jan 2011
  • Mulla on tökkinyt infon sivut nyt muutaman päivän. Ei tahdo kunnolla aueta, ilmoittaa vaan sivun lataamisvirhe. Muut sivut aukeavat normaalisti.

    Onko muilla ollut havaittavissa samaa ongelmaa?
    mulla sama juttu.
  • #3 kirjoittanut Alan 11 Jan 2011
  • Avasinkin jo aiheesta ketjun... ei toimi ei.
  • #4 kirjoittanut 88k5 11 Jan 2011
  • "Internal Error 500" hetki sitten tarjoili. Sitten ei löytänyt koko sivustoa - epäilys heräs.

    No, nyt toimii taas  :)
  • #5 kirjoittanut 99 11 Jan 2011
  • Mulla on tökkinyt infon sivut nyt muutaman päivän. Ei tahdo kunnolla aueta, ilmoittaa vaan sivun lataamisvirhe. Muut sivut aukeavat normaalisti.

    Onko muilla ollut havaittavissa samaa ongelmaa?

    Taitaa nuo ulkomaanyhteydet pätkiä, Ficixin liikennettä kun katselee niin näkee selvästi vuoden alusta alkaneen trendin. Ja kun .info palvelin on hollannissa niin ei ihme että on yhteysongelmia.

    ps. Tämä karavaanari.org onneksi pyörii ihan kotosuomessa, Helsingissä. Ei ole riippuvainen ulkomaanliikenteest ä ;)

  • #6 kirjoittanut Dorotea 11 Jan 2011
  • Avasinkin jo aiheesta ketjun... ei toimi ei.

    Tehtiin näköjään melkein samaan aikaan. ;D
  • #7 kirjoittanut 99 11 Jan 2011
  • Ficixin ykköskytkin näköjään kenkkulee josta aiheutuu mm. ulkomaanliikenteen takkuilu.
  • #8 kirjoittanut Alan 11 Jan 2011
  • Ongelmaa mulla nyt toisella foorumilla, jonka palvelin on rapakon takana. Se on tökkinyt muutenkin, mutta silti.
  • #9 kirjoittanut massimo 13 Jan 2011
  • Tere kaikille!

    Nyt on kirjauduttu sivustolle. Pitää ruveta heti kurkkimaan, mitä kaikkea tänne on ehditty kirjoittaa. Vanhat infon sivut eivät näytä enää aukeavan.
  • #10 kirjoittanut K.E.V 14 Jan 2011
  • Hyvin aukeaa vanhan infon sivut taas  :D
  • #11 kirjoittanut K.E.V 14 Jan 2011
  • #12 kirjoittanut 4ntti 14 Jan 2011
  • Hyvä hyvä!
  • #13 kirjoittanut Roksis 14 Jan 2011
  • Jesss
  • #14 kirjoittanut Alan 14 Jan 2011
  • Seuraan mielenkiinnolla, mitä tapahtuu. Toivottavasti Mijo saa asiansa kuntoon.

    Edelleen pitäisin viisaana tämän foorumin kehittämistä ja tiedon tallettamista.
  • #15 kirjoittanut Dorotea 14 Jan 2011
Sivuja:
Toiminto