Tekniikkakeskustelut > Projektit
Matkaaja 410 vm. 1976
mjo33400:
Aloitetaan tällä kuvalla.
SaerX:
Dodii, näillä pääseekin jo hyvin alkuun, kiitokset. Sitten kun pääsee sinne saakka (huom., ei "jos"), millä maalilla pöntön eri osat kannattaa viimeistellä?
En muista minkälainen rajoite mulla on työmeilissä, mutta viestinpäs sitä LMC-hepulle.
-Sale
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 6.05.2014 kello on 07:18 ---Riippuu postilaatikon rajoitteista, mutta voihan sen liitteen pakata ja tarvittaessa useampaan osaan, niin rajoitteet saa kierrettyä.
--- Lainaus päättyy ---
Siinä olet oikeassa että MIME standardi ei suoraan rajoita viestinkokoa. Mutta 10megan rajoitus on defacto, kiitos Microsoftin.
LMC ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: SaerX - 7.05.2014 kello on 07:53 ---Dodii, näillä pääseekin jo hyvin alkuun, kiitokset. Sitten kun pääsee sinne saakka (huom., ei "jos"), millä maalilla pöntön eri osat kannattaa viimeistellä?
En muista minkälainen rajoite mulla on työmeilissä, mutta viestinpäs sitä LMC-hepulle.
-Sale
--- Lainaus päättyy ---
Yritän illalla kun pääsen työkoneeni ääreen missä tiedosto on!
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: SaerX - 7.05.2014 kello on 07:53 ---Dodii, näillä pääseekin jo hyvin alkuun, kiitokset. Sitten kun pääsee sinne saakka (huom., ei "jos"), millä maalilla pöntön eri osat kannattaa viimeistellä?
-Sale
--- Lainaus päättyy ---
Tässä maali.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta