Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer 500L -82 -korjausta
Juriihi:
Hyvän näköinen kokonaisuus sisustassa Thumb . Itse kun tekee ja käyttää mielikuvitusta niin saa juurikin sellaisen sisustan vanhaan vaunuun kuin haluaa.. Magee :P.
Ps. mistä hommasit rullavehot??
tm17:
--- Lainaus käyttäjältä: Juriihi - 30.06.2014 kello on 20:41 ---Hyvän näköinen kokonaisuus sisustassa Thumb . Itse kun tekee ja käyttää mielikuvitusta niin saa juurikin sellaisen sisustan vanhaan vaunuun kuin haluaa.. Magee :P.
Ps. mistä hommasit rullavehot??
--- Lainaus päättyy ---
Sisustan suunnittelusta vastasi kyllä täysin vaimo (taiteiden kandi, pääaineena teollinen muotoilu). Minä jouduin vain toteuttajan rooliin. ;) Rullaverhot on Kärkkäiseltä.
tm17:
--- Lainaus käyttäjältä: tertsi - 30.06.2014 kello on 19:59 ---Hieno siitä tuli! Varmaan joku insinööri tehnyt kun kulut on exelissä :P
--- Lainaus päättyy ---
No keskeneräinen kylläkin.. ;)
SaerX:
Alkaa hiljalleen tajuamaan, että tässä Oulun seudulla on useampaa projektia yhtä aikaa käynnissä. Komiaa jälkeä, pakko myöntää :)
-Sale
Mazza:
SaerX: viime kesänä joku rassasi 80-luvun Münsterlandia Äimäraution K-Raudan pihalla. Oli leiriytynyt kunnolla siihen ja takapelti oli irti, rungon korjailu oli kovassa vauhdissa. Ilmeisesti sekin tuli valmiiksi, koska seuraavana päivänä leiri oli jo kadonnut. On tämä Oulu todellinen karavaaniraatojen elvytyspaikka. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta