Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer 500L -82 -korjausta
tm17:
--- Lainaus käyttäjältä: TonyN - 14.04.2014 kello on 22:57 ---Sika lastomer 710 on kelpo tavaraa.
Rk rakennuskemia "butyylimassa" kovettuu wyrthin tavoin samoin biltema..
Sitten on vielä vaihtoehtoina bostik, simson ja dekalin. Luulen että sika on kustannustehokkain. Itellä sitä meni 14 hylsyä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Meni tilaukseen sika lastomer710 toisessakin rautakaupassa. Kuulostaako hinta 8,5€/tuubi kohtuulliselta? Vai mitä hintaa on ruukannut olla tämä muualla?
TonyN:
Itse muistaakseni sain 6.20€ per hylsy kun otti vähän reilumman setin. K-rauta
TonyN:
Kannattaa pyytää tarjous myös simsonista ja bostikista ja siitä dekalinistä. Kysy jostain vaunukorjaamosta mihin hintaan saat isomman setin tavaraa. Myös autotarvike liikkeet pystyy noita järjestää.
tm17:
Pienen paussin jälkeen pääsi jälleen vaunun kimppuun.. Ikkuna löytyi keittiöön lopulta lähikunnasta ja se ongelma pois päiväjärjestyksestä . Suurin ongelma oli löytää butyylimassaa normaali rautakaupasta, läpi tuli kahlattua Kempeleen Ojanrauta, Kaakkurin Bauhaus, Väilivainion k-rauta jne... lopulta massaa löytyi hyllystä Kärkkäiseltä muiden ostosten yhteydessä, siitä ropsit kyseiselle kaupalle. Hintakin oli pari euroa halvempi/tuubi kun k-raudasta tilatut. Edistymisestä pari kuvaa.. Uutta rimaa saatu vanhan tilalle ja hikinen nurkkarima vaihtui uuteen. Tuli siinä ehkä ahnehdittua että purin koko riman pois kerralla. Oli hankala saada uusi paikalleen yksin, piti hälyttää vaimo apukäsiksi sen ajaksi että sai ruuvattua puut kiinni. Kaarevat puuosat tein vanhasta pöytälevystä kuviosahalla, vanhat kaaret lähti onneksi sen verran ehyenä että sai hyvät mallit. Uusi ikkuna saatiin paikalleen, kauheeta sotkua kyllä tuo butyylimassan kanssa tolskaus, vinkkejä millä puhtaaksi? :D
Kara Vaani:
Itse liottelin ihan tärpätillä ylimääräiset massat pois. Rättiä ja riepua menöö....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta