Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Miniläppärin hankinta
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 7.04.2014 kello on 18:49 ---Ei onnistu ulkomailla katsominen, ellet kierrätä yhteyttä kotimaassa olevan palvelimen läpi.
--- Lainaus päättyy ---
Onistuuko WLAN yhteydellä sitten?
Itse olen katsellut YLE:n uutisia lentomatkoilla läppäristäni. Viimeksi Madeiralla ja sitä ennen Teneriffalla.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 7.04.2014 kello on 18:57 ---Eikö onnistu paikallisilla wifi-yhteyksilläkään? Niin, ne taitaa olla melko hitaita.
--- Lainaus päättyy ---
Ei onnistu. Palvelua käyttävän IP-osoite pitää sijaita suomessa jotta katselu onnistuu.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 7.04.2014 kello on 18:58 ---Itse olen katsellut YLE:n uutisia lentomatkoilla läppäristäni. Viimeksi Madeiralla ja sitä ennen Teneriffalla.
--- Lainaus päättyy ---
Uutiset voivat näkyäkin, mutta leffat ja sarjat ei. Johtuen Gramexista.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 7.04.2014 kello on 19:01 ---Uutiset voivat näkyäkin, mutta leffat ja sarjat ei. Johtuen Gramexista.
--- Lainaus päättyy ---
Juu näin se varmaan on.
Itseäni ei kiinnosta, mutta mites tuo Netfliks. Ymmärtääkseni joku oli tilannut Netfliksin ja sitten lomalla ladannut hotellissa leffan yöllä hitaalla yhteydellä ja myöhemmin katsonut. Voiko noin toimia?
Onneva:
ok.
Ei me ulkomaille telkkaria lähdetä katsomaan eikä ikävöidä ylen ohjelmiakaan :D Ei haittaa siis.
Uutisia voi lukea sanomalehtien sivuilta netissä, jos sekään tuntuu tarpeelliselta.
Mutta vaunupaikalla kyl katsellaan netistäkin ohjelmia ja vaunulla pikkuläppäriä käytettäisiin muutenkin pitkin vuotta. Ja tästä ohjelmien katsomisesta ja netissä surffaamisesta lähti tämä hankintasuunnitelma .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta