Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Minkähänlainen polar vaunu?
jude-75:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 5.04.2014 kello on 22:14 ---Aamulla Jukkis tuo vaunu vaihto tuntuu taas älyttömältä... ;D
Pärjäät sinun reissussa tuolla yksilöllä ihan varmasti..
Mutta jos olet aikeissa laajentaa harrastusta talvikäyttöön rinteen juureen esim. http://www.kattivankkuri.fi/ niin ehdottomasti joku pohjoisen vaunu merkki.. :-* ;D
Huomioi vesikiertolattia lämmitys ..on ehdoton pohjoisen oloissa..ihan sama mitä etelän jullit sanoo muuta ilmalämmityksestä ja miten sillä pärjää Thumbd... :)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minä vien jussi tämän solikanki enstalaveksi rinteeseen..Juniori rupesi tykkäämään suksien kans pelitellä..:)
ja tarkeneehan tässä,tänä talvena oon nukkunu tässä -35 astee pakkasessaki..:D,Mut vanahushan tämä alakaa olla ja tilat käy ahtaaksi..:)
kuusaan.matti:
Kesällä pärjää vaikka teltalla, mutta on se mukava nousta ylös lämpimälle lattialle kauniissa maisemissa, jotka on ite vielä valinnut ;-).
Mutta villasukat on mullakin ja toimii nekin, jos ei olla omalla vaunulla!
jude-75:
Lisäys tuohon alakuperäseen kommenttiini..kun vaunun laitto tulee joskus ajankohtaseksi niin meinasin jotaki 2000luvun alakupuolen vehkeitä,10-15t.hintaluokassa.
Uuteen ei taida koskaan mulla pelimerkit riittää.. :D
Joku minulle vihjaili ett just tuonikäsissä polareissa käytetään pannuna tätä surullisen kuuluisaa aquaflexiä..lieneek ö asia näin??
Käsittääkseni alde 3000 tai jotaki olis parempi?
jva61:
2000 luvun alussa on kyllä ollu molempia lämmittimiä, Aldea ja agwaflegsiä, omassa on agva ja onhan tuo toiminu
jude-75:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 6.04.2014 kello on 09:59 ---2000 luvun alussa on kyllä ollu molempia lämmittimiä, Aldea ja agwaflegsiä, omassa on agva ja onhan tuo toiminu
--- Lainaus päättyy ---
Eihän se aqua varmaan lämmittimenä oo muita huonompi toimiessaan,oon kuullu että osien saatavuus on siihen kiven alla jos se hajoaa.. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta