Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Minkähänlainen polar vaunu?

<< < (6/7) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: vaunumies - 17.08.2014     kello on 20:17 ---Menty 8 talvee ja kesää.

--- Lainaus päättyy ---

Lieneeköhän jo palstalaisten keskuudessa ennätys siinä jolla ollut sama vaunu/auto yhtämittaisesti omistuksessa ? Mutta ei muuta kuin  Thumb

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: vaunumies - 17.08.2014     kello on 20:17 ---No hyvä ja lämmin.Polar 590 TR. Menty 8 talvee ja kesää.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla samanmoinen, vähän uudempi. Alueellamme on myös 1 samanlainen vm 2005 ja ollut uudesta heillä. Käyttävät talvisinkin kuten itsekin.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.08.2014     kello on 20:29 ---Lieneeköhän jo palstalaisten keskuudessa ennätys siinä jolla ollut sama vaunu/auto yhtämittaisesti omistuksessa ? Mutta ei muuta kuin  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Perho ukolla taitaa olla ennätys omistusajan suhteen

ihaa:
Totta, Perho–Ukolla on ollut toistakymmentä vuotta mutta kun nyt muistelen tarkemmin jollain toisella taisi olla alkovi-Ducaton joka taisi olla vielä pitempään..jota sanoo allekirjoituksessaa n  suomen hienoimmaksi jos nyt en aivan väärin muista.

K.E.V:
Jos saa muita ottaa kuin orgilaisia ,mun vaununaapuri osti 2007 Solkun, edellinen Solkku oli vuodelta -79 tai -80. Oikeastaan ei ollut Solkku, oli itse tehty autotallissa, ihminen oli kyllä töissä Soliferilla siihne aikaan. joku 26-27 v oli vaunu heillä. Thumb
Mitäs hyvää vaihtamaan  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View