Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viinan juonti ja osto. Mistä ja halvalla?

<< < (16/51) > >>

Alan:
Pitääkin tuoda tältä reissulta riittävästi, ettei tarvi ihan heti tilailla.

Olut se tahtoo olla huonosti "säilyvää" senkin lisäksi, että viimoiset myyntipäivät on turhan lähellä. Viiniä ei ongelma juurikaan koske ja viinaa ei juurikaan juoda.

Pirkkalaatikko näkyy maksavan jo yli 24 euroa. Kun Sari Berneriltä saa valita parempaa enintään 9 eurolla on selvä, että homma kannattaa. Thumb

jamppa508:
Tulli yrittää edelleen saada minua maksamaan toisten veroja  :o ei onnistu  :P Kirjoittavat "Pahoittelemme tullin asiakasohjeesta teille aiheutunutta väärinymmärrystä" Kukahan tässä nyt oikeen on ymmärtänyt väärin?
Tullin sivuilta kopioitu:

Etämyynnissä verovelvollinen on etämyyjä. Etämyynnillä tarkoitetaan myyntiä, jossa yksityishenkilö on ostanut toisesta jäsenvaltiosta kulutukseen luovutettuja valmisteveron alaisia tuotteita, jotka etämyyjä tai joku tämän puolesta suoraan tai välillisesti lähettää tai kuljettaa Suomeen.

Kuljetus katsotaan myyjän järjestämäksi esimerkiksi silloin, kun myyjä ohjaa Internet-sivuillaan tilauksen yhteydessä asiakkaita käyttämään tiettyjä kuljetusliikkeitä

Kyllä ainakin minun silmälasien läpi katsottuna  ;D tuossa lukee selvästi "Voit tilata kuljetuksen myös www.kotiovelle.com mainos kautta" Eikös se ole selvästi ohjaamista käyttämään tiettyä kuljetusliikettä?

Kaija:
Mistäs me huomenna saadaan halvimmalla juomat kotiin tuomisiksi?
Lähinnä punaviinipönttöjä tarvitaan. Väkeviä ei paljoakaan mene. Olutta saa Alepasta. Ja sitä "oikeaa" lonkeroa ei varmaan täältä saakaan?

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 27.05.2014     kello on 00:37 ---Mistäs me huomenna saadaan halvimmalla juomat kotiin tuomisiksi?
Lähinnä punaviinipönttöjä tarvitaan. Väkeviä ei paljoakaan mene. Olutta saa Alepasta. Ja sitä "oikeaa" lonkeroa ei varmaan täältä saakaan?

--- Lainaus päättyy ---

Halvimmat punkkupöntöt löytyy varmaan penny markt tai aldi.
Laadusta voi sitten olla montaa mieltä.
Ja satamassa Sari Berneriltä saa lonkeroa.

LMC ukko:
Ja mulla on halapaa, oma viljan jatkojalostamo pannuhuoneessa, neljästi ku laskee "torvieläpite" nii johan on parempaa ku Alkon mehujuomat!  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View