Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viinan juonti ja osto. Mistä ja halvalla?
Alan:
Niin, mun käsitykseni on, että verovastuu on myyjän toimittaessa mainitsemallani ja sinunkin selostamalla tavalla.
Muuten tuo kirjoittamasi pitänee paikkaansa. En ole kuullut, että kenellekään olisi verovastuu langennut noista tilauksista. Tulli havaitsee halutessaan hyvin helposti nämä viini/oluttoimitukset, mutta ei reagoi niihin millään tavalla. Tässä tuskin on kysymys resursseista, eli Tullilla ei valtuuksia EU-lainsäädännön vuoksi ole.
Toinen juttu sitten on, että kuljetuksen aikana noita kolleja tuppaa katoamaan (ei ole vaikea arvata missä vaiheessa), mulle ei ole sattunut, mutta tutuille kyllä. Toimittajia ja keskustelua niistä on netti täynnä, voi olla kalliimpaa kuin Alkossa tai rahti voi olla hyvinkin kallis. Huijarifirmojakin löytynee.
nike:
--- Lainaus käyttäjältä: matson1 - 6.04.2014 kello on 21:00 ---No tulipa piruuttaan tilattua tuolta gourmondolta...aika kallis on tuo postimaksu 15 ekee, ,,,,
--- Lainaus päättyy ---
Postimaksu tippuu 10 euroon jos tilaus on yli 150eur. Tilaamalla kerralla enemmän säästää :)
matson1:
Noniin tuo tilattu wiski pullo on sitten tullut oikeaan osoitteeseen ja nyt se on sitten testattu ja kyllä se oli ihan oikeaa tavaraa, en jaksa pidempää nyt kirjoittaa kun on tuo pää vähän kipeä ;D ;D
K.E.V:
Kyllä sen on täytynyt olla pilaantunutta. Olen tuonut paljonkin eikä niillä ole tuota vaikutusta ;D
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: matson1 - 13.04.2014 kello on 21:45 ---Noniin tuo tilattu wiski pullo on sitten tullut oikeaan osoitteeseen ja nyt se on sitten testattu ja kyllä se oli ihan oikeaa tavaraa, en jaksa pidempää nyt kirjoittaa kun on tuo pää vähän kipeä ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kummasta pää kipeyty Pullosta vai Wiskistä... :o... ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta