Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viinan juonti ja osto. Mistä ja halvalla?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 6.04.2014 kello on 13:34 ---Toimii ravintoloita etsittäessä hyvin, ja miksei supermarketissakin, jos on aikaa katsella.
--- Lainaus päättyy ---
Ajattelin nyt vaikka Super-U:n viiniosastoa, maailmallehan tämä jutustelu taitaa painottua. Siellä missä on hyllyssä reikä, on/oli yleensä parhaat viinit.
nike:
--- Lainaus käyttäjältä: matson1 - 6.04.2014 kello on 10:35 ---Toimiiko tuo ja käykö paypal maksu....ja onko hinnassa tulli rajotteita
--- Lainaus päättyy ---
Hyvin toimii. Viikossa tulevat kotiovelle ja paypallilla onnistuu maksaa.
reissajanainen:
Itse olen tuonut kavereille ja itselle alkoholituotteet halvasti Hollannista. Lyhyellä matkalla ajanut Tallinnaan ja parkki satamaan, odottanut kunnes käy pakettiauto siinä, ajaa halpaan alkoholimyymälään. Kuljetus ilmainen ja halvempaa kuin Tallinnan sataman tuotteet.
Tullissa pitää olla tarkkana, mutta jos on ollut pidempään (itse olen 6 kk ulkomailla kerrallan) niin yleensä ei edes pysäytettä ja hieman eroaa ne tuontisäännökset.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: reissajanainen - 6.04.2014 kello on 19:45 ---Tullissa pitää olla tarkkana, mutta jos on ollut pidempään (itse olen 6 kk ulkomailla kerrallan) niin yleensä ei edes pysäytettä ja hieman eroaa ne tuontisäännökset.
--- Lainaus päättyy ---
Mitenhän ne mahtaa erota?
matson1:
No tulipa piruuttaan tilattua tuolta gourmondolta...aika kallis on tuo postimaksu 15 ekee, ,,,,
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta