Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viinan juonti ja osto. Mistä ja halvalla?

<< < (43/51) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: jip59 - 20.01.2017     kello on 19:46 ---Ei jaksa... Mulle riittää että kun tarve iskee niin pullon kirkasta haen paikallisesta (naapuripitäjän) Alkosta. Aikuisten oikeesti ei innosta lähteä taxfree reissulle minnekkään. Se oheishinta tuolla reisulla olisi jotain käsittäämättömän isoa verrattuna siihen viinan hintaan.

Siis siitä lähdetään että kotiin on turha vettä kantaa eli kaikki alle 40% ja värilliset tuoteet ovat poissa laskuista.

--- Lainaus päättyy ---

Paljon näkyy immeiset kaljoo ja lonkkua völjäävän. Itse tuon lähinnä väkeviä ja emäntä pieniä putelleja viiniä. No, ei niin innokkaasti, että pelkälle hakumatkalle lähtisin. Väkisellä niitä viinaksia vain kertyy, pitäs kai opetella vain juomaan. Loppujen lopuksi päihdykkeiden nauttiminen on jo aika vanha vitsi. Jotkut on niin fiksuja että hörppivät viiniä, selittävät vielä että makunsa puolesta ottavat.  ;)

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 20.01.2017     kello on 08:43 ---Niin saa. Tuli reissussa juotua. Mutta mitenkä ne tänne saisi?

--- Lainaus päättyy ---
Autoon kun nostelee kyytiin ne tulee siinä samassa kun itsekkin tulee, kuukausi oltiin tosin lähinautinnassa paikan päällä.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: ose - 20.01.2017     kello on 20:33 ---Autoon kun nostelee kyytiin ne tulee siinä samassa kun itsekkin tulee, kuukausi oltiin tosin lähinautinnassa paikan päällä.

--- Lainaus päättyy ---
No joo. Kyllähän se noi käy.

Alan:
Ei sitä pelkkää hakumatkaa tehdä, vaan juotavat tulee siinä sivussa.

Jos muuta ei tarvi kuin kossun silloin tällöin tai muutamat saunakaljat viikkoon, niin ei kannata vasiten lähteä. Jos sitten harrastaa jotakin lajia tai nauttii enemmän kuin normiukko, niin kyllä hyötyy. Minä kun tykkään suunmyötäisistä punaviineistä ja vähän valkoisistakin, niin ei löydy Alkosta mitä haluan tai on yhtä laatua ja hintaan kymppi-kaksi lisää. Ehkä 15 laatikkoa tuon, niistä enintään kahdessa on 10-20 euron pulloja, loppujen keskihinta on nelisen euroa pullo.

Ja on kyllä perkuleen kiva avata sopivan ruuan päälle oikea lasipullo hyvää sakemanniolutta, ei niitä tylsiä vientilaatuja vaan milloin mistäkin paikallisten suosimia. Ulmilaiset viimeksi oli parhaita koskaan, sinne jos päätyy niin kannattaa Gold Ochsenia tuoda kotia asti.

Arska:
Mä ostan viskit ja konjakit venäjän taxfreestä, halpoja ovat verraten viron hintoihin, tosin tuleehan siinä saumalla ne lailliset oluet ja viinit. Tallinnasta emäntä käy poikien kanssa hakemassa pakulla isomman satsin olutta kaljaa siideriä, kun varasto tyhjenee hypätään matkapoikien matkaan ja ostetaan täydennystä. Se on helppoa kun bussissa tekee ennakko tilauksen niin juomat on sitten paluumatkalla valmiina bussin ruumassa, ei tartte kaljakärreillä pelleillä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View