Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viinan juonti ja osto. Mistä ja halvalla?
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 20.01.2017 kello on 09:02 ---Tilaamalla kaupasta., jossa myyjä osallistuu kuljetuksen järjestelyyn ;D eli etämyyntinä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Äääh.Ei oikein nettikauppa Unkarilaisten kanssa kiihota.Pointtisi ymmärrän ;)
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 20.01.2017 kello on 08:57 ---Juo tarpeeksi siellä tai muuttaa sinne ;D
psst . reissusta saa tuotua aika mukavan lastin joka vuosi, tosin ei ihan kaikkea vaan mikä itselle maistuu ;)
--- Lainaus päättyy ---
Kuka nämä sairaat sitten hoitaa, jos minä olen pustalla viinipuun antimia nauttimassa ;) Lentämällä kun kuljettiin niin keskityin lentoaseman tax free whisky tarjontaan, joka oli kyllä hinta-laatusuhteellaan erinomainen yllätys Thumb
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 20.01.2017 kello on 08:57 ---psst . reissusta saa tuotua aika mukavan lastin joka vuosi, tosin ei ihan kaikkea vaan mikä itselle maistuu ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ja jotkut vielä ihmettelee, että miksi ulkomailla reissataan. Minä kävin alkuviikosta Alkossa, melko pitkästä aikaa, ja hämmästelin hintoja. Jouduin maksamaan yli 6 euroa pienestä ruukusta sakea, olisiko ollut 18 cl.
Teukka-74:
^
Kun tilaa netistä niin ei tarvitse juuri persettään nostaa, saatikka passia näyttää.
Myönnän kyllä että ulkomaan matkoilla minulle on pienimuotoinen high light kun pääsen
edullisille ostoksille :) Thumb
Wiki:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 20.01.2017 kello on 11:02 ---^
Kun tilaa netistä niin ei tarvitse juuri persettään nostaa, saatikka passia näyttää.
Myönnän kyllä että ulkomaan matkoilla minulle on pienimuotoinen high light kun pääsen
edullisille ostoksille :) Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tuo alkoholi näyttää olevan sinulle tärkeä harrastus ja kyllä harrastuksista kuuluu maksaa. ;D
Enää ei taida olla mahdollista kenenkään entisten hyvien aikojen tapaan harrastaa työajalla ja työnantajan kustannuksella. Vaikka hiihtihän Holkerikin aikanaan niin paljon, että siihen oli pakko käyttää vapaa-aikaakin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta