Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viinan juonti ja osto. Mistä ja halvalla?

<< < (28/51) > >>

virpimu76:
Kummisetäni on poliisi..tai siis oli..luki tuomariksi...lähti rauhanturvaajaksi.. Thumb

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 26.11.2014     kello on 16:00 ---Liekköhän meillä poliiseja orggilaisissa, kun metsäviinatreffejä suunnitellaan?  ;)

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä, mutta olen melko varma, että on. Poliisikaverini Arska (nimi muutettu) kertoi, että harrastus on melko suosittu heidänkin laitoksella. Pääsee pois kotikulmilta ja viettämään vapaa-aikansa ilman virkanimikkeen lyömää leimaa.

Vaan uskoisin, että polliiseilla on huumorintajua, tai sitten on iippari kyselyt lähteneet jo 99:lle.  :laugh:

------------

Minä olen edelleen sitä mieltä, että nettitilaukset omaan käyttöön silloin, kun myyjä järjestää kuljetuksen, ovat ostajalle verovapaita, eikä siinä EU-kanslainen ainakaan rikosta tee tilatessaan. Ongelma ne tietenkin ovat Tullille ja valtiolle.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 26.11.2014     kello on 16:28 ---Ei kai se kurkku ole poikki heiltäkään. Ainakaan kaikilta

--- Lainaus päättyy ---
No tämä nyt oli kyllä oikein pölijä kannanotto HUUMORILLA laittamaani viestiin. Muut näytti ymmärtäneen heittoni.
Ei kaikkea niin vakavasti, please. Ja niin, minulla ON poliisiystävä jolle "sima" maistuu. eikä kysele mistä juoma on peräisin  Thumb Thumb Thumb

K.E.V:
Mikä ihmeen vakava........ pöljä :P
Kerran eräs polliisi pani aina muut ostamaan sahtia, pelkäs että virka palaa jos kiinni jää.
Sarkasmi on taiteen laji ;)

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 28.11.2014     kello on 07:52 ---Mikä ihmeen vakava........ pöljä :P
Kerran eräs polliisi pani aina muut ostamaan sahtia, pelkäs että virka palaa jos kiinni jää.
Sarkasmi on taiteen laji ;)

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minä sarkasmin ja huumorin taidan  :P :P :P :P Mutta suorat sukaisut ei yleensä ole
huumoria kuin itselle ja omalle peilikuvalleen. Noh, se nyt siitä  Thumb Jatketaa, sano mummot lumessa! Juodaan kun tarjotaan ja vaikka tikkuviinaa poliisien kanssa. Immeisiä netkiin on  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View