Tekniikkakeskustelut > Primus

primuksen syttyminen

<< < (14/16) > >>

mjo33400:
Alempi on parempi, mutta ylempi helpompi. Käytännössä ei ole merkitystä, muuten kuin sillin jos pyrostaatin kontakti heikkenee. Laita alempi. Thumb

jude-75:
No niin..tämän näkönen siitä sitte tuli..:-)
Ja perhana,sehän vielä toimiikin..pannu syttyy useamman sekunnin aikasemmin,kuin ennen eikä se siis poksahda lähellekkään niin isosti kuin aiemmin..olis kiva tietää mikä jännite hehkulla on?no veikkaisin ett isompi on nyt kun se nuin ilosesti syttyy:-) olisin varmaan mitannukki mut halpis yleismittarista loppu paristo eikä sopivaa oo nyt saapusalla..no,pääasia että toimii.. Thumb

jude-75:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  7.04.2014     kello on 10:39 ---Toi on sähköpatruunan ohjausrele, jos patruuna on vanhaa mallia ja patruunassa on vakoinen tehovalintakytkin kolmeasentoinen.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on vähän erinäkönen tuo patruuna,eikä siinä oo tehonsäätöä..se on tyyppiä 714821.
Tänään tuli kaveri joka on sähkömies laittamaan mulle vaunuun kwh mittarin ja se samalla tutki tuota relettä..siitä näkyy menevän tunturikytkimelle piuhat ja se kauhisteli että onpa menny pahan näköiseksi ja se mittsi että se on palanu kärjet kiinni,eli tunturikytkin ei ts toimi..se käski ettimään viipymättä tuollasen releen,ennen kuin se on tulessa koko vaunu..en uskalla nyt pitää patruunaa päällä ollenkaan..
Löytysköhän mjo:lta tuommosta relettä?

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: jude-75 - 10.04.2014     kello on 23:04 ---Mulla on vähän erinäkönen tuo patruuna,eikä siinä oo tehonsäätöä..se on tyyppiä 714821.
Tänään tuli kaveri joka on sähkömies laittamaan mulle vaunuun kwh mittarin ja se samalla tutki tuota relettä..siitä näkyy menevän tunturikytkimelle piuhat ja se kauhisteli että onpa menny pahan näköiseksi ja se mittsi että se on palanu kärjet kiinni,eli tunturikytkin ei ts toimi..se käski ettimään viipymättä tuollasen releen,ennen kuin se on tulessa koko vaunu..en uskalla nyt pitää patruunaa päällä ollenkaan..
Löytysköhän mjo:lta tuommosta relettä?

--- Lainaus päättyy ---

Ihan perus tavaraa (joskin jo vanhahtavaa) sähköliikkeille, pitäis löytyy aika helposti ainakin tilaamalla. Tuosta linkistä tietoa kyseisistä kikkareesta http://onninen.procus.fi/documents/original/12385/7/1/e70021fi.pdf
joskin tuota nf8175 ei tietystikään näy. SLO on ainakin näitä toimittanut ja varmaankin korvaavan saat jos ESMI.nä ei löydy

jude-75:
Taetaa tuo mun rele olla museotavaraa kun ei löydy netin maailmasta mistään ko kapistusta..lähimmä ksi löyty tollanen kuvan mukainen rele josssa on jo 2kosketinta..ja hintaki suolanen..tämä perhanan vaunu syö rahaa ja hermoja kuin sika pottuja.. :'(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View