Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Huoh tätä Nokian navia
K.E.V:
Mikäli ne kartat on PAKKO päivittää kesken matkan eikä wlania joita jokapuolella on muuten, löydy sillä hetkellä. Laittaa toiseen puhelimeen nettijaon päälle ja päivittää sen wlanilla ::) Muutenhan nuo kartat voi päivittää vaikka kotona lähtiessään, ei uusia teitä varmaan tule jokapäivä lisää
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 6.04.2014 kello on 08:17 ---Mikäli ne kartat on PAKKO päivittää kesken matkan eikä wlania joita jokapuolella on muuten, löydy sillä hetkellä. Laittaa toiseen puhelimeen nettijaon päälle ja päivittää sen wlanilla ::) Muutenhan nuo kartat voi päivittää vaikka kotona lähtiessään, ei uusia teitä varmaan tule jokapäivä lisää
--- Lainaus päättyy ---
Juurikin tuolla tavoin latasin karttoja alkuun kotona. Toisesta kännykästä Lumiaan WLAN yhteys ja lataus pelasi. Hidastahan se oli, eikä sitä varten ole aina kahta kännykkää, joista imuroitava olisi vielä rajattomalla dataominaisuudella.
Myöhemmin latasin kartat ABC huoltsikalla. Siinä kun kahvit joi, niin oli ladannut kaikki tarvitsemani Euroopan kartat.
Nyttemmin on sitten jo kotonakin 4G yhteys WLAN muodossa, joten tuo ongelma on siltä osin väistynyt.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 5.04.2014 kello on 21:39 ---Jos oikein haluan väärin ymmärtää, niin Nokian kännykät alkoivat toimia naveina vasta kun siihen saatiin MS.
...vai ymmärsinkö peräti oikein :)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä jo Commarissa oli navigaattori. Niissä NavTeqin kartaoissa oli joskus hilpeyksiä. Toisissa paikoissa olivat 10v jäljessä, toisissa edellä... :laugh:
K.E.V:
Ja NAVICORE oli vielä sekaisempi , rauha senkin muistolle.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 6.04.2014 kello on 11:03 ---Ja NAVICORE oli vielä sekaisempi , rauha senkin muistolle.
--- Lainaus päättyy ---
Heh...
Nythän mä muistankin. Mulla on Nokia 6600 ja siinä Navicore ladattuna. Ulkopuolisella GPS palikalla BT yhteys. Sen pelitys vain loppui siihen kun mun 3 vuoden lisenssi meni umpeen. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta