Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Huoh tätä Nokian navia

<< < (8/17) > >>

99:
Noksu on lempinimi tuolle Nokian puhelimelle.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  4.04.2014     kello on 23:33 ---Noksu on lempinimi tuolle Nokian puhelimelle.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä selvä...
Meinasin vain, kun kirjoitit, että "Noksu" tarvitsee aina nettiyhteyden. Ilmeisesti Lumia ei sitten ole "Noksu", vaikka siinä lukee toistaiseksi Nokia.
Lumia ei ainakaan mulla edellytä Navigointiin mitään dataa jostain kumman syystä.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  4.04.2014     kello on 23:50 ---Tämä selvä...
Meinasin vain, kun kirjoitit, että "Noksu" tarvitsee aina nettiyhteyden. Ilmeisesti Lumia ei sitten ole "Noksu", vaikka siinä lukee toistaiseksi Nokia.
Lumia ei ainakaan mulla edellytä Navigointiin mitään dataa jostain kumman syystä.

--- Lainaus päättyy ---

Nokian käyttämä Nav2 tarvitsee nettiyhteyden paikallistamaan itsensä, pelkkä GPS signaali ei riitä.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  5.04.2014     kello on 00:05 ---Nokian käyttämä Nav2 tarvitsee nettiyhteyden paikallistamaan itsensä, pelkkä GPS signaali ei riitä.

--- Lainaus päättyy ---
No ei tämä olekaan nyt mulle selvä... :)
Kerro nyt selkeästi tarvitseeko Nokian Lumia mielestäsi nettiyhteyden paikallistamiseen, vai ei? Nokia se kumminkin on ainakin joidenkin mielestä.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  5.04.2014     kello on 00:16 ---No ei tämä olekaan nyt mulle selvä... :)
Kerro nyt selkeästi tarvitseeko Nokian Lumia mielestäsi nettiyhteyden paikallistamiseen, vai ei? Nokia se kumminkin on ainakin joidenkin mielestä.

--- Lainaus päättyy ---

Valitettavasti minulla ei ole ollut tilaisuutta käyttää Lumian navia ilman internetyhteyttä, joten siltä osin en pysty vastaamaan.

Ja Nokiaa Lumiassa on vain kuoren muotoilu kameran ohella, loput on jenkeistä saneltua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View