Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Huoh tätä Nokian navia

<< < (4/17) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  4.04.2014     kello on 08:00 ---Nokian LUMIAT toimii täysin ilman internetyhteyttä. Ei pidä antaa väärää informaatiota. :-*

Kaverini ajoi viime keväänä Finnlinesin laivalta prätkällä Espanjaan , poikkeamatta moottoriteille lainkaan. Navina Lumia 920.
Halusi käyttää reilun viikon , nautiskellen ison GS BMW:n kyydistä mutkaisilla pikkuteillä. Toimi oikein hyvin hänen mukaansa.

Lisäksi Nokian omaan voit tehdä reitit ja paikat netissä etukäteen www.here.com

--- Lainaus päättyy ---

Itse perustan juttuni omakohtaisiin kokemuksiini, en kuulopuheisiin.

HiTec:
Nokian Here on mennyt isoja askelia eteenpäin, mutta valitettavasti se ei tue koko Lumia-perhettä = wanhemmilla Lumioilla joutuu tuskailemaan kaikenlaisten navarin "ominaisuuksien" kanssa Thumbd

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  4.04.2014     kello on 09:06 ---Itse perustan juttuni omakohtaisiin kokemuksiini, en kuulopuheisiin.

--- Lainaus päättyy ---
Jaa, me menimme Juhan kanssa samalla laivalla ja olimme viikottain tuolloinkin yhteydessä. Varmaan sitten sun piirissäsi on kavereilla tapana kusettaa  ::) ?

Et kai vaan väitä että omatkin kokemukseni ovat kuulopuheita, niin tietenkin sinun kannalta ovat. Mutta suosittelen kokeilua ennen kuin räksyttää ja puhuu omiaan

99:
Ymmärrän että ottaa koville kun on sementoidut mielipiteet jotka eivät kohtaa faktojen kanssa.

aaoulusta:
Minä niin tykkään että vaikka auringosta ja kuusta suuntia saa, niin ettei eksy..ja ärsyty ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View