Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut Dorotea 12 Jan 2011
  • Kyllä nyt pikkasen harmittaa,kun minulla oli filettien ja puukkojen tilauksia,osoitteet oli taltioitu infon yksityisviesteihin,joten niitä en pääse katsomaan,joten tilaajat,laittakaa tänne yv-puolelle osoitteet,kiitos .

    Eikö sulle ole myös omaan s-postiin, sinne suomi 24fi. tullut ne samat viestit? Pitäisi ainakin. Vai oletko poistanut ne sieltä? ???
  • #17 kirjoittanut migel 12 Jan 2011
  • Onko tämä nyt sitten sitä mitä pelkäsimme????
  • #18 kirjoittanut moon 12 Jan 2011
  • "crashed..." ei kuulosta lupaavalta  :(
  • #19 kirjoittanut Dorotea 12 Jan 2011
  • Onko tämä nyt sitten sitä mitä pelkäsimme????

    Maybe maybe, who knows?

    "crashed..." ei kuulosta lupaavalta  :(

    Romahdus (talouden)
  • #20 kirjoittanut trumatic 12 Jan 2011
  • Jaaha itekkin ihmettelin ku ei pääse sivuille...
  • #21 kirjoittanut perho-ukko 12 Jan 2011
  • Eikö sulle ole myös omaan s-postiin, sinne suomi 24fi. tullut ne samat viestit? Pitäisi ainakin. Vai oletko poistanut ne sieltä? ???
        Kiitoksia Dorotea,empä tuota hokannu,kun on sama pää kesät talvet!!Mutta muutamia osoitteita olen ikävä kyllä poistanut,täytyy kysyä yv:nä !! ;)!
  • #22 kirjoittanut Dorotea 12 Jan 2011
  • Hyvä jos edes osa on tallessa!
  • #23 kirjoittanut perho-ukko 12 Jan 2011
  •  Joo... tämä nettimaailma on näköjään turvaton säilyttää tärkeitä tiedostoja,empä tullut tuota ajatelleeksi aiemmin,nyt tästälähtien tulostan
     kaikki tärkeät asiat tikulle !!! ;)
  • #24 kirjoittanut pekauppi 12 Jan 2011
  • Joo... tämä nettimaailma on näköjään turvaton säilyttää tärkeitä tiedostoja,empä tullut tuota ajatelleeksi aiemmin,nyt tästälähtien tulostan
     kaikki tärkeät asiat tikulle !!! ;)

    Suosittelen tietoturvallisuuden ammattilaisena että tärkeä tieto kannattaa säiliö 2-3 eri paikkaan. Käytännössä tikutkin hajoaa, hyvinkin helposti ja jos varmuuskopio on internetissä johon taas ei silloin ole pääsyä niin...

    Ei niin että itse tuota aina muistaisin noudattaa... Mutta tärkeimmistä datoista mulla on kopio kotona varmuuskopioina ja sitten vaunulla toisella varmuuskopiolevyllä
  • #25 kirjoittanut perho-ukko 12 Jan 2011
  •  Kumpiko olis sitten varmempi,ulkoinen kiintolevy,vai DVD:lle polttaminen ?? ;)
  • #26 kirjoittanut 99 12 Jan 2011
  • Kumpiko olis sitten varmempi,ulkoinen kiintolevy,vai DVD:lle polttaminen ?? ;)

    CD:lle polttaminen, tai sitten DVD:lle polttaminen. IMO.
    Ja kopio noista jonnekkin muualle kuin piirongin laatikkoon noiden mukana.
  • #27 kirjoittanut 4ntti 12 Jan 2011
  • Kumpiko olis sitten varmempi,ulkoinen kiintolevy,vai DVD:lle polttaminen ?? ;)
    Tekisin melkein sekä - että. Ulkoiset kovot ei montaa kymppiä nykyään enää maksa ja levyt vielä vähemmän. Ainakin kaikkein tärkeimpien tiedostojen osalta.
  • #28 kirjoittanut 99 12 Jan 2011
  • Tekisin melkein sekä - että. Ulkoiset kovot ei montaa kymppiä nykyään enää maksa ja levyt vielä vähemmän. Ainakin kaikkein tärkeimpien tiedostojen osalta.

    Kovoissa on vain yksi ongelma verrattuna CD/DVD levyihin, eli pudotappa ne lattialle ja vertaa sen jälkeen kumpi toimii ;) ;D ;D
  • #29 kirjoittanut JeanS 12 Jan 2011
  • ^
    Taitaa olla vähän molempi parempi.
    Toisaalta ei cd/dvd/blueray levytkään kestä kovin kummoista raapaisua, kun on pinta hileenä ja levy sökö.
  • #30 kirjoittanut 99 12 Jan 2011
  • ^
    Taitaa olla vähän molempi parempi.

    Tästä olen 100% samaa mieltä ;)
Sivuja:
Toiminto