Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Omasta mielestä paras muoto siirtyä Manner -Eurooppaan Matkailukulkimella
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 3.04.2014 kello on 20:38 --- Aikaa se vain ottaa enemmän jos haluaa itse ajella europpaan, eikä siinä sen kummempaa.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla se ei vie sekuntiakaan, kun jo pihassa olen Euroopassa. Ja niin taitaa olla lähes kaikki täällä kirjottavat. :D
kimi:
Ihan varteenotettava vaihtoehto on vaunun/auton vuokraaminen etelä Saksasta. Itse olemee aikoinaan käyttäneet yhtä liikettä Freiburgissa muutaman kerran. Saksan läpi ajaa yössä ilman vaunua jos omalla autolla on liikkeellä. Toki tuolla voi vuokrata talon edullisesti, mutta muutamassa viikossa ehtii näkemään paljon jos kulkimellaq liikkuu.
Jos ei elokuulle ajoita matkaa hinnat on neuvoteltavissa jos hiukan pidemmäksi aikaa vuokraa.
Pekka:
Matkailu ulkomailla taitaa olla tässä kyseessä.
Jos lomaa on alle 2 viikkoa niin lentäen mennään ja auto alle vuokraamosta.
Pidemmän aikaa jos voi olla, niin sitten omalla autolla.
Ruotsin kautta, Saksan kautta, Itäreittiä. Ihan sama- :)
Loma alkaa kuitenkin kun auto pihasta liikahtaa. Joko oma tai taxi lentokentälle.
reissajanainen:
Aivan ihania blogeja luin tässä ketjussa. KIITOS teille.
Itse en lennä, ajan reissuja joko asuntoautolla tai farmariautolla jos koen liian kalliiksi lähteä asuntoautolla. Minulla matkaa sentään 3 koiraa aina mukana.
Lautoilla, silloilla asuntoauto on aivan älyttömän kallis, mutta farmari ja koirat takapaksissa menee henkilöauton hinnalla. Satamissa voi hyvin levätä itse takapenkillä.
Olen käynyt koko Euroopan läpi, asunut osissa näissä maissa. Toki olisi halvintä lähteä vain lennoille mutta minä en lähde kuin omille reissuilleni ja koirat mukana. Ja ne koirat ovat yksinäisen reissaajan pelastaneet monta kertaa. Koska esim Espanjan moottoritiellä kiilataan ulkomaan rekkarissa olevia autoja ja yritetään ryöstää. Viimeksi 2 v sitten ja oli melko peloittava tilanne mutta otin koirat pihalle (suojelukoirat) ja he jättivät minut rauhaan ja tilanne oli tosiaan keskellä päivää.
Mutta halusin vain varoittaa.
Turhan Höpöttäjä:
Nyt minua harmittaa kauheasti, kun menin hölmöyttäni esittämään täällä, että Manner-Eurooppaan voi mennä lentämälläkin. Nyt kuitenkin on palattu asiaan. ...Anteeksi vielä että mokasin pyhässä ulkomaan matkailu ketjussa...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta