Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Omasta mielestä paras muoto siirtyä Manner -Eurooppaan Matkailukulkimella

<< < (3/11) > >>

reissajanainen:
Kiitos, puhutaan vain mutta ei pidä tuudittautua muka muka turvallisuuteen koska voisin kertoa monia kokemuksia matkan varrelta. Ehkä en niitä kerro että ei vaaleanpunaiset lasit silmillä häviä...

Reissaustapa, asuntoautolla. Sekä autolla että vaunulla, myöhemmin autolla ja WT metall koirakärryllä joten kokemusta kyllä on.

reissajanainen:
Tietysti olen vasta ajanut ympäri Eurooppaa 30 vuotta (jopa maaimaa) eli neuvoni ovat täysin turhia  :D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: reissajanainen -  2.04.2014     kello on 19:08 ---Alan, olen reissannut vasta 30 vuotta, karavaanarinumero 46 jotain... Mikä sinulla?

--- Lainaus päättyy ---

Olen reissannut suunnilleen yhtä kauan, mutta olen aika varmasti sinua nuorempi. Kulkine on mulle vain väline, matkailu se varsinainen harrastus.

Karavaanarinumeroll a ei tällä foorumilla ihmisiä mitata. Kannattaa etsiä niistä tykkääviä ihan muualta.

Arvostan ihmisiä, jotka osaavat matkustaa ja jakavat tietojaan tavalla tai toisella.

Ylempää ja kirjoituksistasi muutenkin havaitsee, että mielipiteesi vaihtelee ja ehdottomina totuuksina esittämäsi asiat ovat hyvin tulkinnanvaraisia, jopa virheellisiä. Sellainen ihmetyttää; niinkin paljon, että vastoin tapojani kommentoin paria viestiäsi.

Turhan Höpöttäjä:
Voe mahoton paekka, että on kovia ulkomaan reissunaisia ja miehiä. Meikäläisen on matkustettava vaatimattomasti (kätevästi) halpalennoilla.  ;)

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: reissajanainen -  2.04.2014     kello on 20:55 ---Kiitos, puhutaan vain mutta ei pidä tuudittautua muka muka turvallisuuteen koska voisin kertoa monia kokemuksia matkan varrelta. Ehkä en niitä kerro että ei vaaleanpunaiset lasit silmillä häviä...

--- Lainaus päättyy ---

Nyt on tullut aika selväksi että paljon on reissattu ja seuraavaksi tosiaan voisi kertoa noista reissuista jotain.
         Itse en varmaan ikinä tule kulkemaan mitään maareittiä eurooppaan, mutta mukava on silti lueskella, hyvä alku oli saaristolautat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View