Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Toshiba ei käynnisty..tai käynnistyy mutta ei?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 2.04.2014 kello on 08:37 --- Laita mieluummin Lubuntu tai Mint Mate, niin tietoturvakin on vielä taattu.
--- Lainaus päättyy ---
Turhaan ehdotat, ei porukka halua helppokäyttöisyyttä ja vaivattomuutta. Heistä on mukavampaa maksaa kärvistelystä.
Jartsa:
No noista käyttöjärjestelmien hyvyydestä tai huonoudestahan voi väitellä maailman tappiin mutta itselläni on 7 joka koneessa ja tyytyväinen olen siihen.
Tuohon anopin vanhaan koneeseen siksi sitä korjausta kokeilen koska siellä on valokuvat kiintolevyllä Thumb Jos kytken suoraan kiintolevyn pöytäkoneeseen niin se ei tunnista sitä ollenkaan eli taidan viedä tuon kiintolevyn anopille ja sanoa että siinä sun valokuvat :laugh:
K.E.V:
Nii, milläs käytät vaikkapa Nokia Care Suitea tai Apple itunesia. Jos on tupu , hupu tai lupu tms.
Se on ihan hyvä omalla sarallaan ,ei kuitenkaan kelpaa kaikille puutteittensa takia
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 2.04.2014 kello on 11:46 ---Nii, milläs käytät vaikkapa Nokia Care Suitea tai Apple itunesia. Jos on tupu , hupu tai lupu tms.
Se on ihan hyvä omalla sarallaan ,ei kuitenkaan kelpaa kaikille puutteittensa takia
--- Lainaus päättyy ---
Niin, jotkut liputtavat vendor lockin puolesta ja se heille sallittakoon. Itse tykään avoimuudesta ja siitä että itse saan päättää mitä käytän ja miten käytän.
Ja lisäksi esim. windows ei minulle riitä puutteidensa takia, se kun on liian rajoittunut omaan hiekkalaatikkoonsa.
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: jartsa - 2.04.2014 kello on 11:45 ---No noista käyttöjärjestelmien hyvyydestä tai huonoudestahan voi väitellä maailman tappiin mutta itselläni on 7 joka koneessa ja tyytyväinen olen siihen.
Tuohon anopin vanhaan koneeseen siksi sitä korjausta kokeilen koska siellä on valokuvat kiintolevyllä Thumb Jos kytken suoraan kiintolevyn pöytäkoneeseen niin se ei tunnista sitä ollenkaan eli taidan viedä tuon kiintolevyn anopille ja sanoa että siinä sun valokuvat :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Oletko kokeillut linuxin live-levyä. Sillä voi vielä yrittää päästä kovalevylle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta