Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Pääseekö Norjaan?

<< < (6/7) > >>

ktako:
Mikähän on tämän päivän tilanne norjaan pääsystä?

Lähetetty minun motorola one vision laitteesta Tapatalkilla

Aakku:
Tätä ohjetta ajattelin noudattaa...

https://reg.entrynorway.no/

VeeÄrrä:
Norjanreissusta kotiuduttu.
Kannattaa tosiaan ko. linkin rekisteröityminen ennakkoon. Niillä joilla ei ollut, joutui rekisteröitymäään rajalla.Kännykälle QR-koodi. Menomatkalla jonotuksen jälkeen testi rajalla.
Kotona testi te-keskuksessa.

Toivottavasti ensivuonna sujuvasti suoraan vuono-norjaan.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: VeeÄrrä -  3.08.2021     kello on 14:12 ---Norjanreissusta kotiuduttu.
Kannattaa tosiaan ko. linkin rekisteröityminen ennakkoon. Niillä joilla ei ollut, joutui rekisteröitymäään rajalla.Kännykälle QR-koodi. Menomatkalla jonotuksen jälkeen testi rajalla.
Kotona testi te-keskuksessa.

Toivottavasti ensivuonna sujuvasti suoraan vuono-norjaan.

--- Lainaus päättyy ---
Eikös rokotustodistus sitten riittänyt...?

Mulla on ainakin tuplarokotus ja yli kaksi viikkoa viimeisestä. Tuleeko testit rokotetuillekin ja vielä molemmissa suunnissa?

"Poikkeus
Rekisteröitymistä ei vaadita henkilöiltä, jotka voivat todistaa norjalaisen, ruotsalaisen tai tanskalaisen QR-koodilla varustetun COVID-sertifikaatin tai EU:n digitaalisen koronatodistuksen esittämällä, että he ovat saaneet koko rokotussarjan tai sairastaneet COVID-19-taudin saapumista edeltävän 6 kuukauden aikana. Heidän ei tarvitse myöskään täyttää tätä rekisteröintilomake tta."

MotoVan:
Olen tuplarakotettu ja ylitin Norjan rajan viimeviikolla. Qkoodi rokotustodistus puhelimessa ja tervetuloa. Ei muuta.
suomeen en ole vielä kotoutunut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View