Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Asuntovaunun vaihto - vinkkejä viisaammilta & kokeneemmilta

<< < (18/44) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  2.04.2014     kello on 18:09 ---Kenellä menee kenellä ei. Ei se oo ainakaan mun vika, jos joissakin merkeissä ei ole järkeviä pohjaratkaisuja tarjolla ;D
Itte olen kyllä sitä mieltä ettei oo järkeä lähteä kiskomaan 560 kokoista Detskua autilla jolla saa vetää vain 1500kg.

Ps. Mää käytäb peflettiä vaan saunaosastolla  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ajattelin vaan kun Detskun suunnalta tulee kuin konekivääristä noita ehdotuksia.
Sanoin jo ensimmäisessä kommentissani jotta ihan yx hailee itselle, kuka ostaa ja minkä/mistä.
Ei varmaan tartte alkaa toistamaan ?

Tuo Peffletti on hyväntahtoinen pahaatarkoittamaton lempinimi, muutama tuntemani ko merkin omistaja on sitä käyttänyt omastaan , kai se sieltä tarttunut.
Lisäksi se pohjaratkaisun järkevyys on joka käyttäjällä omansa. Noissa kahdenpään ratkaisuissa on mielestäni (i.m.h.o) onneton oleskeluryhmä keskellä ja pieni keittiö. Kai saan olla sitä mieltä   :-[

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  2.04.2014     kello on 18:25 ---....

--- Lainaus päättyy ---
Missähän kohti tuo laatu/valmistusmäärä on kompetenssissa toisiinsa.
Jostain tullut kokemuksia että bulkkitavarassa laatupoikkeamat on suurempi. Eihän tartte ottaa kuin ne surullisenkuuluisat Hobbyn sähköt.

Mä en ymmärrä kun Hobby ostaa 10.000 jääkaappia ,niin miksi ne ei osta edes yhtä mihin mahtuu iso kivennäisvesipullo pystyyn, saa se olla tosin muutakin kuin kivennäisvettä.
Jokin huvittava slim-line  ;D

Edit: Eikä merkkiä SOLIFER oltu kai ketjussa aiemmin tarjottukaan?

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  2.04.2014     kello on 12:35 ---
Tourist Light yms. kesäversiot kanattaa unohtaa heti kättelyssä, kun ei oo tänne suunniteltu.

--- Lainaus päättyy ---

Miksi noin ajattelet ?  Moni kesälomakauden ajan vaunua käyttävä vaanari tulee toimeen hyvin kyseisellä vermeellä.

Ja kaikki kolmenkauden vaanarit tulee hyvin toimeen ilmalämmityksellä kera sähkölattialämmityk sen, toisin on neljänkauden vaanarit.

Nestekiertolämmitys nestekiertoisella lattialämmityksellä nostaa vermeen hintaa roimasti, tuolla hintaerolla saa "kivaa" paljon "kesään" . . .

Vaikka ilmastoinnin . . .

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  2.04.2014     kello on 19:14 ---Lisäksi se pohjaratkaisun järkevyys on joka käyttäjällä omansa. Noissa kahdenpään ratkaisuissa on mielestäni (i.m.h.o) onneton oleskeluryhmä keskellä ja pieni keittiö. Kai saan olla sitä mieltä   :-[

--- Lainaus päättyy ---
Tuosta olen samaa mieltä. Jokainen valitsee oman tarpeen ja mieltymyksen mukaan..

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo -  2.04.2014     kello on 19:30 ---
Nestekiertolämmitys nestekiertoisella lattialämmityksellä nostaa vermeen hintaa roimasti, tuolla hintaerolla saa "kivaa" paljon "kesään" . . .

Vaikka ilmastoinnin . . .

--- Lainaus päättyy ---

Ei se nestekiertoinen lattialämmitys välttämättä hintaa nosta. Lmc:ssä on nestekiertoinen lattialämmitys.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View