Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Matkakumppana jakamaan kulut
vippe:
Voisha olla kivak reissuretki jollekki extreemi ihmisel...autol sinne ja lentsikal takas...
Kaija:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 7.04.2014 kello on 17:44 ---Voisha olla kivak reissuretki jollekki extreemi ihmisel...autol sinne ja lentsikal takas...
--- Lainaus päättyy ---
;)
Roksis:
Minä kyllä joutasin.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 7.04.2014 kello on 17:24 ---Siitä vaan karttaa lukemaan. Tai ei varmaan tarvi, kun kuski on niin kokenut että osaa reitin ulkoa. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Ja varmaan koirillekin tuttu reitti ::)
reissajanainen:
No huh huh mitä viestejä.
Itse olen aina ottanut jos mahdollista, reissukumppanin, jos lähtee esim. samaan maahan töihin tai matkan varrelta töihin.
En voi lentää koska on koirat mukana ja viimeksi kun lähdin Espanjaan, tuli kaksi ihmistä, mahduttiin hyvin autoon, ajettiin vuorotellen ja tuli tosi edulliseksi. Lisäksi oli turvallista kun oli koirat matkassa. Via balticaa ajoimme ja siitä eteenpäin, otettiin halpaa bensaa asemilta kanistereihin. Laitettiin ruokaa omassa grillissä ja ruoka ostettiin esim Puolasta jossa ruoka on halpaa!
Pieni epämukavuus oli tietty mutta yksi nukkui takapenkeillä, koirat takapaksissa, ja 2 valvoi.
Ja ei nukuttu missään, eli auto liikkui koko ajan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta