Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Matkakumppana jakamaan kulut

(1/8) > >>

reissajanainen:
Lähden Hollantiin töihin omalla autolla. Melko piankin. Viimeistään kesäkuun lopulla. Tarjolla olisi pelkääjän paikka autossa. Ja saa ajaa puolet matkasta. Itse ajattelin mikäli yksin lähden, ajaa Ahvenanmalle saaristoreittiä, siitä ilmaislipuilla Eckerö Linella Ruotsiin, Ruotsi, Tanska (siltamaksut), saksan lautalla eteenpäin. Ajaen Hollantiin.

Toinen vaihtoehto olisi ajaa Via Balticaa, halvalla asemalla ottaa polttoainetta kannuun (monta kertaa olen tuon tehnyt). Varsovasta tieutullit jakamalla (4 tietullia saksaan).

Halvin on yhä tuo Via Baltica mutta en yksin enää koskaan sitä lähde ajamaan.

Eli jos on matkaa tulossa näille reiteille ja haluaa jakaa kustannukset, tänne viestiä. Annan sitten sähköpostin.

Itsellä on turvana Autoliiton ulkomaan vakuutus, ja se kattaa koko seurueen.

Koirille allrgiset ei sovi autoon kosa mukana on 3 suojelukoiraa takapaksissa. Turvallisuuden takuina.

kimi:
Ihan uteliaisuudesta.

Millaisella autolla ja missä yöpymiset.  Nuo ovat seikkoja joita itse haluaisin tietää mikäli asia muuten kiinnostaisi.

reissajanainen:
Siis aivan farkulla reissaan ja pelkääjän paikka vapaana. Yövyn yleensä BB majoituksissa tai jos on toinen kuski, nukutaan vuoroin.

Uteliaisuudesta ei kannata kysellä. (Mitä tämä ylipäätään sinulle kuuluu) Vaan ihan haen matkaseuraa reiteille. (en siis muuta seuraa). Suosittelen lukemaan alkuperäisen kirjoitukseni.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: reissajanainen - 28.03.2014     kello on 19:24 ---Uteliaisuudesta ei kannata kysellä. (Mitä tämä ylipäätään sinulle kuuluu) Vaan ihan haen matkaseuraa reiteille.

--- Lainaus päättyy ---

No onhan se nyt selvää että uteliaisuudella asiat selviävät myös sille henkilölle josta saattaisi olla matkaseuraksikin.  :-\

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: reissajanainen - 28.03.2014     kello on 19:24 ---Uteliaisuudesta ei kannata kysellä. (Mitä tämä ylipäätään sinulle kuuluu) Vaan ihan haen matkaseuraa reiteille. (en siis muuta seuraa). Suosittelen lukemaan alkuperäisen kirjoitukseni.

--- Lainaus päättyy ---

Kas kummaa, luin sen alkuperäisen toistamiseen ja kysymäni asiat ei siinä ollut. Toki minua ja monia muita kiinnostaa se mitä foorumilla kirjoitetaan, kyselenkin seuraavaksi ruokailusta. Jalostajan hernerokkaa Trangialla lämmitrettynä vaiko jotain muuta?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View