Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Aula-Caravan meni konkurssiin
angrybird:
Ai jaa, että hallitu juttu? No sitten voisi kutsua sitä 'laivan upottamiseksi'! :-X
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 26.03.2014 kello on 18:48 ---No se yksityiseltäkin ostaminen sentään jättää rahan pyörimään tänne kotimaahan.
itse tilasin kesärenkaat Saksasta, jännä että sieltä saa renkaat melkein 200 halvemmalla kotiovelle tuotuna kuin Suomesta, olisko kotimaan yrittäjillä peiliinkatsomisen paikka?
--- Lainaus päättyy ---
--- Off-Topic: ---Itsekin ostan välillä renkaat Saksasta. Silti ihmettelen tuota artikkelia.
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/03/26/kesarenkaat-saksalaisesta-nettikaupasta-kannattaako/20144244/304
RR:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 26.03.2014 kello on 20:16 ---
--- Off-Topic: ---Itsekin ostan välillä renkaat Saksasta. Silti ihmettelen tuota artikkelia.
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/03/26/kesarenkaat-saksalaisesta-nettikaupasta-kannattaako/20144244/304
--- Lainaus päättyy ---
Olisko tarkotushakuisesta uutisesta kyse, jos nokialaisessa hintaero on pienempi.
Mutta itse tuen kyllä pääosin paikallisia yrittäjiä omilla euroillani. Jos ei paikallisia niin ainakin suomalaisia. Sitä paitsi ei minulla edes aika riitä johonkin renkaiden hintavertailuun suomi vs saksa, vielä kun pitäisi löytää lisäksi se rengasliike joka hoitaisi tasapainotuksen ja vanteille laiton.
Se on turha itkeä että kaikki yrittäjyys loppuu suomesta jos itse ostaa halvemmalla ulkomailta. Sitä saa mitä tilaa. Onhan se selvä ettei riistohinnoittelua pidä olla mutta ei ne yritykset suomessa ilman asiakkaita pyöri.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 26.03.2014 kello on 20:40 ---Se on turha itkeä että kaikki yrittäjyys loppuu suomesta jos itse ostaa halvemmalla ulkomailta. Sitä saa mitä tilaa. Onhan se selvä ettei riistohinnoittelua pidä olla mutta ei ne yritykset suomessa ilman asiakkaita pyöri.
--- Lainaus päättyy ---
No karmeimmillaan otetaan se ilmainen palvelu Suomesta, esim. vaatteiden sovittelu, koejolenkit tms. ja tilataan se tavara kuitenkin sitten ulkomailta >:(
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 26.03.2014 kello on 21:04 ---No karmeimmillaan otetaan se ilmainen palvelu Suomesta, esim. vaatteiden sovittelu, koejolenkit tms. ja tilataan se tavara kuitenkin sitten ulkomailta >:(
--- Lainaus päättyy ---
Täytyy tunnustaa että tuo pentax kamerani on kokeiltu suomessa ja ostettu ranskasta , oli se vaan niin paljon halvempi.... :-[
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta