Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Windovs XP
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Koivumutkan herra - 25.03.2014 kello on 11:34 ---8 vinkkiä Windows XP:n käyttöön parasta ennen päiväyksen jälkeen.
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288669587619.html?pos=ksk-trm-digi-etmin
--- Lainaus päättyy ---
Kaikki tuohan pitäisi olla hanskassa uudemmillakin alustoilla...
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 25.03.2014 kello on 09:28 ---Sekin päivittyy varsin tiuhaan tahtiin jatkuvasti uusimpaan versioonsa, oli se käyttis siellä alla sitten mikä win versio tahansa. Chromessa on vieläpä ihan erillinen InCognito-tilansa, jossa modessa selaten se vastapää ei saa sun koneeltasi mitään ulos ja kaikki sun selausjäljetkin katoaa automaattisesti kun suljet tuon selaimen = tuo on varsin turvallinen selain, vaikka käyttis jolla tuo pyörii olisi kuinka turvaton tahansa 8)
--- Lainaus päättyy ---
Nii, ei kukaan muu tiedä kuin isoveli = Google ja mainosta pukkaa, kohdennettuina..... ... :-[
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 25.03.2014 kello on 12:22 ---Nii, ei kukaan muu tiedä kuin isoveli = Google ja mainosta pukkaa, kohdennettuina..... ... :-[
--- Lainaus päättyy ---
No juu, mutta toistaiseksi olen kokenut ainakin itse tuon pienempänä pahana kuin että saisin jotain cryptolockeria tms. haitaketta koneelleni ???
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 25.03.2014 kello on 12:22 ---Nii, ei kukaan muu tiedä kuin isoveli = Google
--- Lainaus päättyy ---
Sekä Microsoft.
smy:
Itse veikkaan että XP:lle tuleekin tietoturvapäivityks iä vielä ko. päivämäärän jälkeen. Nyt vaan annetaan päiväyksen mennä vanhaksi ja 'savustetaan' nämä pöpötehtailijat vetämään korttinsa esiin. Kun ne on päästäneet pöpönsä ulos, tehdään korjaukset ja sitten ei olekkaan enää pöpö-tehtailijoilla niin paljon valtteja enää hihassa :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta