Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Mikä on tämä osa joka irroneena roikkuu auton pohjassa
iso-juuso:
Eivät olleet eritelleet huollossa mikä tuo osa oli, mutta eivät he huollossa sitä olleet mihinkään sen kummempaan paikkaan kiinnittäneet kuin letkuista noihin kuvissa näkyviin nipsuihin. Itse osa ei tullut kiinni mihinkään.
Epäileväinen kun olen kävin vielä liikkeessä olleen esittelymallin alla konttaamassa, ja samalla tavallahan se osa niissäkin oli, eli ei ole itse osa kiinnitetty mihinkään...
reissajanainen:
Näyttää olevan ylimääräinen piuha, onko auto haettu saksasta? Veikkaisin että on turhake joka olisi muutoskatsastuksess a pitänyt poistaa.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: reissajanainen - 26.03.2014 kello on 20:08 ---Näyttää olevan ylimääräinen piuha, onko auto haettu saksasta? Veikkaisin että on turhake joka olisi muutoskatsastuksess a pitänyt poistaa.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan hyvähän se on lukea, mitä ketjuun on kirjoitettu ja minkätasoista tietoa, ennenkuin kommentoi.
Aloittaja kertoi asiasta näin:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 23.03.2014 kello on 21:16 ---Auto on ihan uutena suomalaiselta viralliselta maahantuojalta ostettu, eikä siitä varmasti ole poistettu mitään.
--- Lainaus päättyy ---
0yxxy0:
Eihän oo webaston/eberin varaus
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 26.03.2014 kello on 22:24 ---Eihän oo webaston/eberin varaus
--- Lainaus päättyy ---
Noissa Scudoissa lienee kaikissa Webasto vakiona. Ainakin mulla pöhisee juuri pihassa.
Autoissa on paljon esiasennuksia joita ei kaikissa malleissa oteta käyttöön.
Tässä tapauksessa lienee hiukkassuodatin. Muita voisi olla valmius vaikkapa radiolle, kaiuttimille vakkarille,lisävaloille, vetokoukulle jne.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta