Tekniikkakeskustelut > Projektit

Ford Transit Euroline Kolibri vm.92

<< < (15/23) > >>

Camper:
Kokeilin isompaa sulaketta ja poks aina kun kun laittaa valot päälle eli olisko valokatkaisimes jotain häikkää. Valot kyl pelaa normaalisti. Onko kettunen siinä korjauskäsikirjassa sähkövikojen korjauksista asiaa..? Mulla kyl on kirja,mut jäänyt kesämökille ja pitäis hakea se sieltä..

Ossi66:
Jos valot pelaa, mutta ei mittarivalot, eikös tuo palava sulake ole todennäköisesti mittarivalojen sulake ja mittaristossa oikosulku.

Jos sammutaa sähköt ja mittaa palavan sulakkeen laitteistopuolelta vastuksen maihin, mitähän näyttää? pitäisi joku ohmi löytyä jos sulake 10-15A...

Rölli:
Yleensä mittarivalot on jomman kumman puolen parkeissa, palaako autoss parkkivalot varmasti kaikki, yleisin vika löytyy vetokoukun pistookkeesta ja asunto autoissa taka ja äärivaloista tai niiden haaroituksesta

Camper:
Saas nähdä tuleeko kuntoon näillä onnettomilla sähkötaidoillani :-[. Pitää vaan ajella päiväsaikaan tolla saksan kopilla niin näkee oikeata nopeutta ajaa. :(

kettunen:

--- Lainaus käyttäjältä: Camper - 12.03.2015     kello on 11:36 ---Kokeilin isompaa sulaketta ja poks aina kun kun laittaa valot päälle eli olisko valokatkaisimes jotain häikkää. Valot kyl pelaa normaalisti. Onko kettunen siinä korjauskäsikirjassa sähkövikojen korjauksista asiaa..? Mulla kyl on kirja,mut jäänyt kesämökille ja pitäis hakea se sieltä..

--- Lainaus päättyy ---
MOI
Ei siellä oikein muuta ole kuin tuo mittaus mitä Ossi 66 tarjoaa.
Mä en oikein ymmärtänyt  mitä tarkoitat kun kirjoitat että" kun valot laittaa päälle niin poks" sulake ilmeisesti palaa mutta.... mutta heti perään lukee että valot toimii normaalisti.??

Mikä on se  valokatkaisijan asento mikä polttaa sulakkeen?
Mikä on tuo "valonkuva" mittarivalon vieressä 3 sulakkeen  kohdalla.
Toimiiko kaukovalojen vilkku. Pitäisi toimia ainakin valot ja virta päällä.??

Jos nyt oikein oon tulkinnut niin valot syttyvät oikealta,(tossa 90 sessä ainakin mittarivalot on päällä aina parkkien kanssa) ensin parkit ja sitten puolikkaat, vasemmasta viiksestä(vilkkuviiksi) löytyy ala asennosta pitkät  keskeltä puolikkaat ja ylösnostaen jousta vastaan" kaukovalovilkku." Korjaa jos oon väärässä.
Se on selvä että jos sulake on oikean kokoinen ja se heti palaa jossain on oikosulku. Älä laita isompaa sulaketta,kuin ohjekirjassa on voi tulla vahinkoja.

Terv. Toivo

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View