rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Rullamersu  (Luettu 152299 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:20.09.2023 kello on 17:48
Vs: Rullamersu
« Vastaus #360 : 12.06.2016 kello on 23:03 »
Vieläkö selviää rikemaksulla kun kirkkovene rekkarilla ajaa ratsiaan?
 Aikaisemmin kun koko etukilpi oli unohtunut autotallin pöydälle kirjoittivat vaan rikemaksun.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:13
Vs: Rullamersu
« Vastaus #361 : 12.07.2016 kello on 16:17 »
Ei ole kokemusta niin en tiedä  ;D

Työpaikalla vaihdoin tänään öljyn ja öljynsuotimen, aika tasan vuosi edellisestä vaihdosta ja n 7000 kilometriä. Riittäs harvempiki väli mutta tuo 10W-30 mineraali on halpaa vaihdella ja tällä kertaa lurautin Valtra Engine Oilit myllyyn  :)




*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:25.06.2023 kello on 20:56
Vs: Rullamersu
« Vastaus #362 : 12.07.2016 kello on 19:24 »
Tuo Valtran Engine E öljy on hyvää öljyä.  Aluksi haisee autossa pahalta,  mutta ei ainakaan kulu moottorissa.  Kokemusta on yhdestä autossa,  jossa muuten meni öljyä paljon,  mutta tuon kun laittoi niin loppui kulutus kuin seinään.  Mulla on nytkin Toyotassa Valtran vaihteistoöljyt. Toimii paljon paremmin kuin Toyotan oma :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:13
Vs: Rullamersu
« Vastaus #363 : 26.07.2016 kello on 23:44 »
Ex tempore 1530 kilsan etelänlenkki tuli heitettyä.. Oulainen - Vaasa - Paimio - Hanko - Helsinki - Mikkeli - Kuopio - Oulainen. Teknisiä vikoja edelleen nolla ja suhde puska/alue oli 50/50%. Melko lämmin meinasi vaan olla ja Hangon alueelle ei tarttekkaan koskaan mennä uudestaan  :) Muuten nappireissu ja muistan jälleen miksi viihdyn enempi pohjoisessa  :P


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:25
  • Kulkija
Vs: Rullamersu
« Vastaus #364 : 26.07.2016 kello on 23:54 »
Hyvät yleiset alueet on ainakin mun mielestä vähissä. Yleensä ne on pieniä paikkoja, isoista ***** en innostu, enkä etenkään sesonkina. Ne on businessta ne. Puska paree, vuosi vuodelta enemmän ja enemmän.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:13
Vs: Rullamersu
« Vastaus #365 : 27.07.2016 kello on 00:00 »
Siihen asti kunnes mulla on varaa ostaa kokonaan linja-auto ja tehdä sinne suihkut ym nii joudun ajeleen tällä tötteröllä ja pesumahdollisuuksie n puute ajaa aina joskus käymään sitte jollain alueella mikä kohdalle sattuu, yksin kestän pidempään puskia kuin rouvan kans liikkeellä ollessa  ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:25
  • Kulkija
Vs: Rullamersu
« Vastaus #366 : 27.07.2016 kello on 00:07 »
Reissaamisen määrästä riippuen saattaa kannattaa SFC -maksu maksaa, jos ei periaatteellisia esteitä. Siellä on yhdistysten alueilla lysti saunoa, kun kuuluu hintaan, ja useimmiten on ollut mukavaa porukkaa ja paikat kunnossa. Kun kahdestaan maksimissaan reissaatte niin kannattavuus ei ole ihan niin iso kuin perheellä. En nyt halua tätä(kin) ketjua SFC -keskustelulla sotkea, laitoin tuon vaan tähän. 8)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:13
Vs: Rullamersu
« Vastaus #367 : 27.07.2016 kello on 17:28 »
On siinä sen verran iso este juurikin periaatteessa että en liity koskaan, enkä tee tästä sen isompaa meteliä minäkään. Yhdistystoiminta on koettu ja nähty ja olen koettanut erota lähes kaikista missä olin n 10 vuotta sitten aktiivisesti mukanakin. Muutaman kohdalla olen vielä jäsenenä, kannatuksen vuoksi.

  • Vieras
  • Vs: Rullamersu
    « Vastaus #368 : 27.07.2016 kello on 18:13 »
    Siihen asti kunnes mulla on varaa ostaa kokonaan linja-auto ja tehdä sinne suihkut ym nii joudun ajeleen tällä tötteröllä ja pesumahdollisuuksie n puute ajaa aina joskus käymään sitte jollain alueella mikä kohdalle sattuu, yksin kestän pidempään puskia kuin rouvan kans liikkeellä ollessa  ;D
          Sullahan mahtuu kattokaiteiden väliin rakentaa vesisäiliö joka lämpiää auringolla siitä suihku ulkopuolelle ja verho tietty

  • Vieras
  • Vs: Rullamersu
    « Vastaus #369 : 27.07.2016 kello on 18:15 »
    On siinä sen verran iso este juurikin periaatteessa että en liity koskaan, enkä tee tästä sen isompaa meteliä minäkään. Yhdistystoiminta on koettu ja nähty ja olen koettanut erota lähes kaikista missä olin n 10 vuotta sitten aktiivisesti mukanakin. Muutaman kohdalla olen vielä jäsenenä, kannatuksen vuoksi.
            Ovat tainneet käyttää sinua hyväksi kun on noita koneita sinulla ja tekeväkin olet!

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:13
    Vs: Rullamersu
    « Vastaus #370 : 28.07.2016 kello on 14:11 »
    Olen minä sen verran kerenny nähdä ja kokea että suomalaiset ei vaan sovi mihinkään "kökkätoimintaan". Ollan paljon parempia kyräileen nurkan takana naapuria ja vittuilemaan selän takana mut se siitä.

    Kävin toimittamassa mersun vanhemmille, se lähtee perjantaina lappiin kullankaivuun tukikohdaksi  :) En oo ihan varma missäkohtaa isäukko valtaustaan tänävuona kaivaa mutta ajattelin mennä perässä hlö-autolla katsomaan elokuun eka vkl  :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:13
    Vs: Rullamersu
    « Vastaus #371 : 6.08.2016 kello on 23:31 »
    [K-18] Saatanan riimuksen paskapönttö potkin sen kohta maatakiertävälle radalle, ei yhtään reissua etteikö se vittuilis *$&#,@(@(#&

    Niin, isä saariselällä kultaa kaivamassa ja pannu keitti sekä glykolit paisarista komeron lattialla. Lähdin sitten ajeleen ja korjaamaan sitä ite eli saariselältä terveisiä samalla. Pannu syttyy mutta pumppu ei hurise eikä pyöri. Virtaa tulee boksin kylkeen eli pumpun lähtöön 12.40V mitä akussakin on. Pumppuahan en näe mitenkään kun pannu on kolosessaan paikallaan. Voiko kyseisen paskapumpun joka maksaa satasia unohtaa ja laittaa vesiletkun väliin ylemmäs järjestelmään toisen 12v pumpun ja ottaa samasta johdosta virrat ? Tosin ei sitä kutturan metsissä korjata mutta jahka auto kotiutuu.

    Niin oli se polttanu virtasulakkeen, 10a mikä syöttää koko riimusta. Meneekö sieltä jotain muutakin lämpösulakkeita tms ku pumppu ei pyöri ja pannu käy kuumana ?
    « Viimeksi muokattu: 6.08.2016 kello on 23:42 »

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:13
    Vs: Rullamersu
    « Vastaus #372 : 7.08.2016 kello on 00:08 »

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:24.05.2021 kello on 17:34
    Vs: Rullamersu
    « Vastaus #373 : 7.08.2016 kello on 09:08 »
    joo tommonen kyllä toimii. Pikkasen äänekkäämpi kuin alkuperäinen. Ja taitaa siinä tehoakin olla enemmän.

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:05
    Vs: Rullamersu
    « Vastaus #374 : 7.08.2016 kello on 11:31 »
    Eihän se Primuksen vika ole jos pumppu pettää. Vanhaan pumppuun voi vaihtaa moottorin.