Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Lumia ja bluetooth gps vastaanotin

(1/5) > >>

k69:
Lumia 720 wp8 tuli mulle black päivityksellä ja 4.0 bluetooth yhteydellä. Oon yrittänyt naittaa sitä 3-4 vuotiaan ibt737 gps-vastaanottimen kanssa huonolla menestyksellä. Lumia löytää ja yhdistää noin 10s:ksi gps palikan ja sitten katkaisee yhteyden. Onko tämä ylipäätään toimiva yhdistelmä, vai onko wp8:lle tämmöinen toiminta mahdotonta?

K.E.V:
Enhäntä ole ikinä kokeillut ulkoiseen gepsiin, siinä Lumiassa on itsessään sekä gps että glonass vastaanottimet. Pieksää nopeudessa ja tarkkuudessa ulkoiset. Eikä sitä karttatoiminnetta tartte pitää online. Lataa vain kartat valmiiksi

k69:
Ei tässä puhelin huoleta, vaan kun tulee oltua alkovi-autolla liikkeellä löytyykö satelliitit ulkomailla? Edellinen luuri oli symbian ja ei aina löytynyt, mutta gps palikkaan naitettuna rupes löytymään. Eikä tämä ollut puhelimen vika vaan auton muotoilun. Sillä läksin kysymään, saako wp8 lumiaan ulkoista gps palikkaa naitettua?

Catiska:
Ei meillä ole ainakaan ollut alkovin kanssa mitään ongelmia satelliittien löytymisen suhteen. Eikä näitä nykyisiä herkkiä gps-vastaanottimia tuollainen ohut koppa juuri muutenkaan häiritse.

Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla

seppoko:
Lumia 520:n GPS vastaanotin ôn paljon herkempi kuin Tompan. Kai se on "paremmissakin" Lumioissa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View