Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Vaunun maalaus (ulkopuoli)

(1/7) > >>

tertsi:
Ajattelin päivittää tuon 30v. Solikan värimaailma!Kysymys kuuluu vetäsenkö miranolilla vai onko jotain muuta hyvää vaihtoehtoa? Ruiskulla ajattelin vetästä..

migel:
Moi!

Miranol tahtoo liituuntua auringonvalossa ja ei välttämättä ole paras vaihtoehto.

Tärkeintä kuitenkin on kunnollinen puhdistus,elikkäs pesu,ja hionta johonka soveltuu aivan mainiosti vesihiontasieni joita myyvät alan ammattiliikkeet!

Ja samasta kaupasta saat myös haluamasi värit ja maalit vaunuusi ja ei loppumetreillä maksa paljoakaan enemmän ja lopputulos on sen väärtti!

Siis tarvittet maalit,ohenteet ja kovettajan.....Anto isia maalaushetkiä,-ai niin ja muista teippaus! :D :D :D     t migel

K.E.V:
Tuo kuulavasarapelti onkin helppo hioa 8)

Haapaniemen Paroni:
Ja tee maisema maalaus,elikkä joku aihe vaikka luonto,mutta maksaa jonkun verran jos ei itseltä luonistu ;)

migel:
Joo totta! Mutta toi vaahtomuovinen vesihiomatyyny yltää sinne pohjiin asti,- ainakin paremmin kuin muut keinot.

Itse maalailin sitä mun ensimmäistä vaunua,Polar 470,ja se tyyny toimi ihan hyvin ja maalit pysyi kiinni ainakin sen ajan mitä oli minulla....

Tietty se vaatii vähän huolellisuutta juuri hionnan kanssa mutta tuetaan nyt henkisesti vaunun ehjääjää!!! :D :D :D           t migel

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View