rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Matkailuauton vuokraaminen?  (Luettu 9924 kertaa)

  • Vieras
  • Matkailuauton vuokraaminen?
    « : 21.03.2011 kello on 21:07 »
    Eli mitä pitää huomioida jos meinaa laittaa vuokralle omaa autoa? Ja kannattaako se? Kuinka kalliit on vakuutukset jne..

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
    Vs: Matkailuauton vuokraaminen?
    « Vastaus #1 : 22.03.2011 kello on 09:34 »
    Eli mitä pitää huomioida jos meinaa laittaa vuokralle omaa autoa? Ja kannattaako se? Kuinka kalliit on vakuutukset jne..
    En kyl alkais vuokrailemaan..siin ä ei ikinä ole mitään niin rikastuttavaa että kannattais.
    Hermot on ain riekaleina kun et tiiä missä kunnossa kulkine tulee takas JOS tulee..

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.07.2022 kello on 08:20
      • Omat kotisivut
    Vs: Matkailuauton vuokraaminen?
    « Vastaus #2 : 22.03.2011 kello on 09:48 »
    Itse "vuokrasin" autoa viimekesänä työkavereille ja porukoille jotka on täällä samassa firmassa töissä ja kokemukset oli positiiviset.Varmis tin vakuutusyhtiöstä ja siellä sanottiin että ihan tavallinen kaskovakuutus riittää. Yli kuukauden yhtämittainen vuorkaaminen edellyttikin sitten eri vakuutusta mutta  tavallisella mentiin.
    Jos itellä olis uus tai uuden karhea auto en sitä vuokrais etes työkavereille mutta kun tuo vanha vekotin kelpasi niin siitä vaan..saihan vähän käyttökustannuksia pois.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:03
    Vs: Matkailuauton vuokraaminen?
    « Vastaus #3 : 22.03.2011 kello on 09:53 »
    Kannattaa soittaa ensin vakuutusyhtiöön ja selvittää sieltä vakuutukset ja hinnat. Petosvakuutus on tärkein ja sitä ei välttämättä anneta yksityiselle vuokraajalle.

    Jos auton vuokraaja väärentää auton paperit ja myy sen eteenpäin, tapahtuma ei ole varkaus tai luvaton käyttöönotto vaan petos ja korvauksia saa hakea oikeuden kautta pitkän kaavan mukaan. Vaikka oikeus määräisikin korvaamaan, tekijä on todennäköisesti ulosotossa varaton.

    Jos et saa autolle petosvakuutusta, unohda koko homma.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Matkailuauton vuokraaminen?
    « Vastaus #4 : 22.03.2011 kello on 15:04 »
    meitin kamuset vuokraavat asuntoautoja ja kannattaa lukea todella tarkkaan ne pienetkin txt vakuutuspapruist  ,jot sit kun haet korvauksia saattaa olla ,et ei ne tulekkaan täysin korvattuna ...heillä jo muutaman kerran käynyt niin et vuokralainen vetänyt sillan alta tuolaisen korkean hyttimallisen auton  :(..kattohan siin ain sit rullaantuu ,kuin sardiinipurkki ...ja nyt olivat ne heitin säännöt muuttuneet niin ,ettei sitä kokonaan sit korvattukkaan vaan tappiot kärsi vuokralleantaja ...tai ainakin sit kandee tehdä niin  kovat säännöt mustaa valkosel ,et jos rypyttää auton jostain kohtia niin korvaa vuokralainen sen itse sit  kans ..itse olen huomannut , kun joskus lainasimme vaunua , et ei se lainas koskaan paremmas kunnos takasin tullu vaan ihan päin vastoin ... jokku nippeli ain rikki  :(