Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Ens kuussa puolaan!

<< < (12/21) > >>

Alan:
Mulla on edelleen Puolan neitsyys menettämättä. Tässähän rupiaa jo innostumaan.

Häätyy hankkia sellainen varokaa vihaista koiraa kyltti rottiksen kuvalla, niin toiminee ehkäisyvälineenä rosmoja vastaan.

Se kun voi olla niin, että Finnlinesin käyttö vähenee jatkossa, ellei lopu kokonaan.  >:(

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: seija - 18.03.2014     kello on 20:44 ---Sinulla ollut vain hyvä onni.

Jopa Autoliitto varoittaa tuosta reitistä, asia on paljon korjaantunut Varsovasta eteenpäin maksullisilla moottoriteillä ei ole ongelmia.

Mutta oletko paikallisteitä kokeillut, pohjoisempana. Ei kannata!

--- Lainaus päättyy ---
Olen ajellut jo -90 luvun alussa Torunit, Krakovat , Auschwitzit, Zakopanet , sittemmin kaikki Järviseudut ja Via Balticat moneen otteeseen . Romaniat , Maramurekset, Albaniat, Bosniat, Kreikat jne
Jos nyt vähän seottiin aloitus Puolasta ohikin.
Siellä AL oppaassa on paljon tietoa varmaan. Mutta myös paljon kliseitä, itsestäänselvyyksiä ja silkkaa itseään.

Onneva:
Me lähdetään keväällä Puolaan ja mukana on aina valpas vartiokoira, 11 v. Borderterrieri  :D

Aakku:
Minä en ole kuin pari kertaa ajellut Puolassa, mutta aikaa siellä on hyvin saanut kulumaan.
En ole tullut kuin rajan yli Via Balticaa ja sitten kierrellyt vain pieniä kantateitä. Moottoriteitä en ole käyttänyt lainkaan.

Ensi kesänä oli ajatus taas mennä Baltian kautta ja jäädä risteilemään Puolan pohjoisosiin pienille kantateille.
Olen kai sen verran yksinkertainen, että en ole osannut pelätä sen enempää. Kyllä siellä keskellä ei mitään hieman arveluttaa, mutta rauhallista on ollut. Ainoa asia mitä en toistamiseen tee Puolassa on pimeässä ajeleminen Oli kyllä kaamea kokemus ja piti äkkiä mennä parkkiin.

K.E.V:
Autuaita olemme me yksinkertaiset ihmiset , ei ällyy ees pelätä  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View